Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej,

Jeg har efterhånden forhørt mig på en del fora i forhold til køb af nyt TV, som nu er blevet en realitet.

Jeg har længe haft kig på Sonys W8-model 42", men er nu studset over dette tilbud:
http://www.webhallen.com/dk-da/lyd_og_b ... ifications

Jeg er dog lidt i tvivl, om det alligevel bliver for stort til mig. Jeg sidder omkring 3,5-4 m. fra mit fjernsyn, som på nuværende tidspunkt er en defekt 42"Samsung plasmaskærm.

Nogle af jer, der har erfaring med Sonys W8-model?

Jeg ser frem til at høre fra jer.

Søren
Af sorenemborg
Kan nogen desuden forklare mig forskellen på de to nedenstående modeller fra Sony?

- W805BBN
- W828BB
Rasmus der har anmeldt dette tv her på siden, siger der stort set ikke er nogen forskel, den er ihvertfald så minimal at det praktisk er uden betydning. Så køb det billigste.

Med den afstand du beskriver til dit tv, kan du sagtens gå op til 55" vil jeg mene, at du vælger en mindre skærm er op til dig. Men jeg ville selv vælge en større skærm end 42"

Go fornøjelse :)
Af sorenemborg
Tak for den hurtige respons.

Prisen virker super god kontra konkurrenterne, så jeg får bestilt et 50" i morgen :)
Af x99gump
Nu er det jo smagssag hvad størrelse man synes der passer bedst, men vi sidder samme afstand fra tv'et derhjemme, og synes på ingen måde at vores 63" er for stort....