Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej.

Jeg arbejder på en SFO hvor vi lige har flyttet lokaler og underflytning har vi desværre mistet fødderne til vores 4 fjernsyn.
Grunden til fødderne ikke har siddet på er pga de har hængt på væggen og de kan de ikke nu desværre.

1. Thomson 32HS2244

2. Philips 32PFL3312/10

3. Hitachi L32HP03E

4. Hitachi L32HP03E

Jeg har søgt rundt så godt jeg kan, men kan ikke finde nogle sider som har en replacement stand/foot.

Nogen der kan hjælpe.
nalacin skrev:Hej.

Jeg arbejder på en SFO hvor vi lige har flyttet lokaler og underflytning har vi desværre mistet fødderne til vores 4 fjernsyn.
Grunden til fødderne ikke har siddet på er pga de har hængt på væggen og de kan de ikke nu desværre.

1. Thomson 32HS2244

2. Philips 32PFL3312/10

3. Hitachi L32HP03E

4. Hitachi L32HP03E

Jeg har søgt rundt så godt jeg kan, men kan ikke finde nogle sider som har en replacement stand/foot.

Nogen der kan hjælpe.
Heysa, Hvis du skal bruge en fod så kig rundt på gul og gratis, dba, ebay eller amazon. Hvis de ikke findes der så kig ud i din lokale Elgiganten, de kan bestille en ny hjem til en ny pris. Du kan også være fræk at spørge derude om de har en fod til at ligge til de forskellige tv som de vil sælge til dig.

Mvh. Casper knudsen
Elgiganten Medarbejder.
Af nalacin
Tak for svaret, prøver i elgiganten nørrebrogade imorgen.

Jeg kan desværre ikke købe brugt da der skal være kvittering/købsbevis før jeg kan få penge af ledelsen.
Så det skal være noget hvor jeg kan købe en eller anden universal lign fod eller en reservedel hvilket indtil videre ikke går så godt.