Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Det drejer sig om et ps51d535 som ikke vil modtage alle signalerne fra fjernbetjeningen, har prøvet med en helt ny men problemet er det samme så det er ikke selve remoten der er problemet. Nogen der ved hvor man evt. kan købe selve modtageren der sider i tv´et så jeg kan udskifte den?
[email protected] skrev:Det drejer sig om et ps51d535 som ikke vil modtage alle signalerne fra fjernbetjeningen, har prøvet med en helt ny men problemet er det samme så det er ikke selve remoten der er problemet. Nogen der ved hvor man evt. kan købe selve modtageren der sider i tv´et så jeg kan udskifte den?
Hvis modtageren var defekt ville den ikke tage imod nogle af IR signalerne, så tror problemet ligger i enten din firmware eller at det måske er en forkert remote :)
Remoten er den rigtige (den der kom med tv´et) og den nye virker fint på de to andre fjernsyn. Firmwaren skulle meget gerne være den rigtige da jeg ikke har haft ændret den i godt 6 måneder, så tror også godt det kan udelukkes da problemet opstod pludseligt og dette tv ikke er et smart tv så det selv kan hente firmware, kun mig der har haft ændret den og det virkede fint lige indtil for et par dage siden. Er virkelig på bar bund her :(
[email protected] skrev:Remoten er den rigtige (den der kom med tv´et) og den nye virker fint på de to andre fjernsyn. Firmwaren skulle meget gerne være den rigtige da jeg ikke har haft ændret den i godt 6 måneder, så tror også godt det kan udelukkes da problemet opstod pludseligt og dette tv ikke er et smart tv så det selv kan hente firmware, kun mig der har haft ændret den og det virkede fint lige indtil for et par dage siden. Er virkelig på bar bund her :(

har du prøvet at resette tvet ? altså en fabriksinstilling :)

Har du prøvet at tage fat i samsung support ?
[email protected] skrev:Fabriksindstillinger også prøvet, der er ikke længere garanti på tv´et, det er tre år gammelt nu :-(
Jamen samsung support yder skam support uanset om du har garanti eller ej :) det er jo ikke en ombytning. Det kan være de kan svare på nogle af dine spørgsmål eller kender til problemet :)