Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Toranaga
Hej

Jeg har mulighed for at købe et 2-3 uger gammelt Samsung ue55h7005sqxxe for 6.000 kr.

Jeg har pt. et ældre LG 42" og vil gerne have nyt.

Jeg er ligeglad med 3D, men sætter pris på sort, generel billedkvalitet, hastighed, at den kan vise 24p uden noget 100hz-agtig crap så det ligner 60fps.

Er dette en god deal til prisen eller er der andet der er bedre eller tilsvarende?

Hvis nogen har dette TV hører jeg da gerne erfaringer.
Af Grandahl
Det lyder som et rigtig godt tilbud du har fået der. H7005 er et rigtig godt tv. Der er en anmeldelse her på siden af H8005 der stort set er den buede version af H7005. Til 6000kr er det da nærmest et fund hvis det kun er 3 uger gammel..

Kom lige til at se på navnet igen. Jeg er lidt usikker på hvad endelsen betyder, altså sqxxe?
Af Mates
s modellen er til Fona. sq er til Expert. sqx er til Total Radio og TV. sqxx er til Bilka og sqxxe er til El Giganten.
Af Mates
Ahh det var ment i sjov Grandahl :) Over den totale modelforvirring der af og til kan være i de forskellige modeller (specielt hos Samsung)
Af Grandahl
Mates skrev:Ahh det var ment i sjov Grandahl :) Over den totale modelforvirring der af og til kan være i de forskellige modeller (specielt hos Samsung)
Haha den var go Mates, jeg sprang i med begge ben. Og det er ikke engang 1 april, der fik du mig :)
Af BigBadAde
Toranaga skrev:Hvad med denne Lg? http://www.fona.dk/elektronik/elektroni ... 0600911600
Jeg har selv kjøpt det LG tv og returnerte det dagen etterpå. Grunnet mye DSE som tydeligvis virker å være et problem på LG sine IPS panel i år.
Jeg synes heller ikke det vare noe bra å spille på. WebOS virket også noe tregt i bruk synes jeg, mulig det var på grunn av for store forventninger.

Bortsett fra det var TV bra.

Jeg ville nok valgt h7005 over LG sin 671. Vurdere selv h7005 når jeg får pengene tilbake.
Af Snurrerundtlyd
Hvorfor sælger de et kun 3 uger gammelt TV?

Hvis du ikke vil købe det Toranaga, så kender jeg nok nogen der er interesserede i at købe det. Og hvis det er i Thy (som jeg kan se i din profil du er fra), så kan de selv hente det, da de ikke bor så langt der fra.

For et par uger siden var der en der havde et 3 dage gammelt Samsung UE46H7005 til salg på DBA. Samme model bare i 46''.