Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af madssbjensen
Hej

Jeg har brug for ekspert viden - og har hørt det er herinde eksperterne er ;-)

Jeg står overfor at skulle købe nyt tv, og er faldet over dette:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue55h8005

Prismæssigt er det her en anelse over mit egentlige budget, men jeg kan meget gode lide designet som vægter lidt mere end normale måske ville.

Budgettet spænder fra 6.000-9.500 - så hvilke forslag ville i komme med, i det prisleje? Og jeg leder selvfølgelig efter det bedste tv til prisen. Størrelsesmæssigt skal det være mellem 46-55", og vil primært blive brugt til at se fodbold, film og en smule playstation måske....

Lad mig høre hvad DU ville købe, hvis du stod i min situation!

Pft.

Mads
Af PeterD
1. AX800

2. W8

3. W6

4. AS640

Sådan ville min liste se ud...Ikke helt lagt mig fast på rækkefølgen...

PS. Check pricerunner.dk for bedste pris...

PPS. Billedet skal vel også være i orden?
Af Sjavse
PeterD skrev:1. AX800

2. W8

3. W6

4. AS640

Sådan ville min liste se ud...Ikke helt lagt mig fast på rækkefølgen...

PS. Check pricerunner.dk for bedste pris...

PPS. Billedet skal vel også være i orden?
Måske du skulle fortælle vores nye ven herinde hvilke tv/modeller det er du foreslår til ham, og komme med en begrundelse for dine valg og hvorfor du ikke mener hans eget forslag er godt?
Det er ganske normal fremgangsmåde på et forum...
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Hvor finder du et AX800 til 9500 kr? Jeg er ærlig talt ved at være lidt træt af, at enhver lejlighed bruges til at flashe AX800 selvom det nærmest ikke er relevant.
Af Grandahl
madssbjensen skrev:Hej

Jeg har brug for ekspert viden - og har hørt det er herinde eksperterne er ;-)

Jeg står overfor at skulle købe nyt tv, og er faldet over dette:
http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue55h8005

Prismæssigt er det her en anelse over mit egentlige budget, men jeg kan meget gode lide designet som vægter lidt mere end normale måske ville.

Budgettet spænder fra 6.000-9.500 - så hvilke forslag ville i komme med, i det prisleje? Og jeg leder selvfølgelig efter det bedste tv til prisen. Størrelsesmæssigt skal det være mellem 46-55", og vil primært blive brugt til at se fodbold, film og en smule playstation måske....

Lad mig høre hvad DU ville købe, hvis du stod i min situation!

Pft.

Mads

Jeg synes det er rigtig godt tv du selv har fundet. Et rigtig godt billede, det bedste smart tv på markedet er samsungs. Twin tuner er også et plus. Det er også et rigtig flot tv synes jeg.

Men det er også det nogle kalder et egoist tv pga. Buen. Det gør at betragtningsvinklerne bliver lidt begrænset. Dette kommer selvfølgelig ikke i betragtning hvis det kun er dig der hovedsageligt benytter dette tv. Hvis i er en familie kunne H7005 fra Samsung måske komme i betragtning, det er fladt, og er over en bred kam et lige så godt tv.