Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Runepedersen
Hej Allesammen

Er ny her på forummet og er i færd med at skifte mit gamle fjernsyn ud.

Jeg havde tænkt på et af ovennævnte. Mit budget er maks 7000kr og hvis der findes andre alternativer til ovennævnte er bud kærkommende ;-)

Tv´et skal udelukkende bruges til at se film/TV. Havde ligeledes overvejet Netflix/HBO!

Pt. har jeg den store Yousee+ pakke og betaler en formue for mange kanaler jeg ikke bruger !:(

Havde overvejet den lille pakke fra waoo, idet vi har Fibernet-indgang til huset, men ifølge trustpilot har de mildest talt problemer (der er i hvertfald mange dårlige anmeldelser derinde).

Jeg vil meget gerne af med Yousee og leder efter alternativer og så havde jeg tænkt mig at supplere med Netflix eller HBO.... Nogle gode bud :)

På forhånd tak ;)
Af Woel
Nu har jeg fulgt med herinde et par måneder og det er to TV der får pæne ord med på vejen ihvertfald. har selv overvejet H7005 til sommerhuset :)

bemærk sony´en ikke kan hænges op, eller det kan den men en stor klods bagpå gør den hænger langt fra væg :(

HØRT ang. yousee lorte pakker som koster en formue.
jeg har lige sagt hele lortet op og fået internet fra TDC i stedet da man ikke KUN kan have internet fra yousee.
så nu har jeg boxer flex 8 som jeg splitter med min bror + jeg kan have det i sommerhuset. og så supplerer jeg med viaplay. det fungerer for mig.