Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Glazzy
Hej

Jeg skal ud imorgen og købe et tv til mine forældre og havde udset mig et Samsung UE55H7005 til 10000kr i hifiklubben, men ville lige høre om der er bedre køb derude.

Har selv et f8005 og synes brugervenligheden er i top + jeg ville kunne hjælpe med småproblemer over tlf :).

På forhånd tak
Af Glazzy
Nu så jeg lige dette Samsung 55" UHD SMART TV UE55HU6905 til 7777kr i elmutanten.

Nogen erfaringer med dette, det er jo noget billigere men hvilket er bedst?
Af Grandahl
Jeg har ikke selv nogen erfaringer med denne model, men forskellige steder blandt anmeldere er de ikke begejstret for denne model.

Jeg har selv modellen større HU7505, som jeg er godt tilfreds med, kender dog ikke prisen pt, men du kan finde den.

Ellers har H7005 fået fine anmeldelser, har selv set den i funktion. Jeg vil mene det er et godt køb :)
Af PeterD
HiFiklubben plejer at være lidt dyre ( tilgengæld er deres service god)...

Ved ikke rigtig med UHD fra producenterne.

Et spørgsmål: Det billede som udbyderne sender ud er det ikke ens?
og giver UHD virkelig et MARKANT bedre billede (når TV2 f.eks viser OlsenBanden?)

Samsung og LG kører jo konstant med en eller anden reklamebluray i Fona,Elgiganten som sikkert er optaget med dyrt kamera i højest mulige opløsning. Noget andet er når du får tændt det derhjemme..

Sikkert et flot billede når man ser tegnefilm på bluray..

Omvendt er det "ny" teknologi og det koster at være "First Mover"..

Omvendt falder de sikkert hurtigt i pris takket være LG og Samsung...

Der er jo også en mulighed i W8?
Af Glazzy
Tak for input.

Hifiklubben er faktisk billigst med 7005. Kan også se de har dette Sony Bravia KDL-55W828B til 8900kr, så tror det bliver et af de to. Så en tur til hifiklubben med den gamle og så kan han vælge det han bedst kan lide.

Og ja, har altid fået super service i hifiklubben.