Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Mr. serup
Hej..

Jeg har søgt i div. tråde om erfaringer med den sprit nye model fra tosiba 37c3030D modellen, men det er ikke lykkes af finde frem til noget. Vil bare lige høre om der evt. er nogen der har lidt kendskab til den, da jeg stærkt overvejer at bestille den fra tyskland en af dagene.., er det et fornuftigt køb? :D
Er det evt. muligt, at vurderer den ift. wl66z som er blevet omtalt en god del gange på jeres fremragende forum..
Håber i kan hjælpe lidt....

På forhånd tak..

Hilsen "den grønne" ;;)

Allan Serup
Af Kief
Mr. serup skrev:Hej..

Jeg har søgt i div. tråde om erfaringer med den sprit nye model fra tosiba 37c3030D modellen, men det er ikke lykkes af finde frem til noget. Vil bare lige høre om der evt. er nogen der har lidt kendskab til den, da jeg stærkt overvejer at bestille den fra tyskland en af dagene.., er det et fornuftigt køb? :D
Er det evt. muligt, at vurderer den ift. wl66z som er blevet omtalt en god del gange på jeres fremragende forum..
Håber i kan hjælpe lidt....

På forhånd tak..

Hilsen "den grønne" ;;)

Kig på Toshiba's tyske hjemmeside og tråden som hedder "Cebit" herinde. Det er begrænset hvad vi kender til den indtil videre, men hvis billedet er som WL66'eren, så er det et godt fjernsyn. (Dog uden at være noget helt vildt)

Allan Serup
Af Mr. serup
Hej..

Mange tak for svaret. kan Se, at der er god grund til, at jeg ikke selv kan finde mere om modellen... men jeg vil meget gerne høre hvis der er nogen derude der har noget mere at tilføje... ;)

Mvh Allan
Af Mr. serup
Hej..

Jeg skal en tur til tyskland i morgen og shoppe lidt øl... :) I samme omgang kunne det jo være lidt smart at købe et godt tv..
Mit spørgsmål går på, om der er nogen der kender til butikker der forhandler billige Lcd på den anden side af den tyske grænse uden man skal alt for langt ned i landet..?? Jeg er stadig meget interesseret i toshiba 37c3030D så hvis forhandlerene også har denne model vil det være supert.. :)
Håber der er nogen der kan hjælpe..

Hilsen Allan
Af BMF
har købt et af dem hos Digitalo, hurtig service (se evt i den anden tråd i dette forum om dette). Får det fredag, kan da muligvis godt skrive lidt om mine oplevelser med det efter weekenden....
Af David84
Det glæder jeg mig til at høre nærmere om!!! Overvejer nemlig også et Toshiba TV. (se anden tråd)
Og tror også at jeg køber det syd for grænsen...
Af ullum
Det vil jeg også glæde mig til at høre, specielt om dvb-t understøtter danske undertekster.

Gider du tjekke om hullerne bagpå til ophængning af skærmen passer til Vesa standarden og evt. hvilken (eks. 100/200 eller 200/200) - vedrørende Vesa standard så se dette link: http://www.recordere.dk/indhold/templates/?a=950
Af ullum
Så har jeg fået bekræftet ved Toshiba at C3030D modellen understøtter danske undertekster :) så skal der handles.

Thank you for your recent enquiry. Please find the information that you requested as follows:

The 32C3030D will accept and display DVB subtitles.

If you have any further queries or would like to go through your query with an advisor you can contact us on 0115 9766958,
Monday - Friday 8.00-20.00, Saturday 8.00-18.00 and Sunday 10.00-16.00, or feel free to reply by E-mail.

We trust that the information is to your satisfaction. If you have any further queries, please do not hesitate to contact us on the above number.

Kind regards,
Kevin Gannon
Toshiba Consumer Products Division Helpdesk
Af marcodk
Hi.

Er der nogen der kan komme med en tilbagemelding omkring dette Tv, da jeg selv overvejer at købe det. Jeg tænker på bedømmelse og erfaringer med denne model. Desuden vil jeg til ejerne af en 37" model gerne vide, om de oplever samme problemer med knitren i lyden osv. som der er omtalt ved 32" modellen i denne tråd? :

http://www.flatpanels.dk/flatforum/viewtopic.php?t=3202

Det er en meget vigtig faktor ved mig, at Tv'et ikke støjer ved tænd/sluk eller under brug, da jeg skal have Tv'et i soveværelset...

/Marco
Af Mr. serup
Hej..

Jep..... :((
Det gælder også for 37" modellen.., har selv en. Du finder mere omtale af dette i en af de andre tråde der omhandler dette tv. Men det lyder til at alle har det samme problem i mere eller mindre omfang. Mit knitre de første 10 sek. og når jeg slukker den fortsætter den i ca. 1 - 5 min. Men ellers er det et super godt tv. (men kan nok være lidt træls i soverummet.. ;)

Mvh Allan
Af Mr. serup
Hej igen...

Det var den tråd du henviser til, jeg omtalte i det ovenstående..... :s
Men det er i forhold til 37"

allan
Af marcodk
Det var ærgeligt, da folks meninger omkring Tv'et ellers har været meget positive.

Så må jeg overveje om jeg vil tage chancen med denne model og håbe på, at fejlen ikke irriterer mig, eller evt. købe et Samsung eller lign. i samme prisklasse.
Af sharders
Jeg har købt 32" udgaven. Fantastisk billede til prisen og den siger ikke en lyd, jeg ikke beder den om. ;)