Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

DET BURDE VEL IKKE VÆRE SÅ SVÆRT!?

PANASONIC BEDST TIL FILM/BOLD/BLURAY/FORMEL 1, ANSIGTSTONER/HUDFARVE/ SORTNIVEAU

Hmm.

HUSK NU: ordentlig billedindstilling er et MUST!

BRUG: BIOGRAF setting. Alternativ kan du prøve med normal.

Heldige asen!

Spiller du virkelig så meget? 3-4 timer om dagen? ;;)

Kan man sige nej til et VT60? (B
Brugeravatar
Af hans123
Bedste billede er afgjort VT60 men de er jo ved at være udsolgt og udgået. så tænk ikke for længe
Jeg har valgt ud fra diverse anmeldelser og går mest op i billedkvalitet ved sport og action og selvfølgelig sort niveau ved film. Og så er det altid rart at høre folks erfaringer med diverse tv. Så hvis du har et andet alternativ lytter jeg da gerne.
Johnhother skrev:VT60 er et fabelagtigt TV, noget af det bedste som Panasonic overhovedet har produceret .
Du mener noget af det bedste der overhovedet er produceret. Jeg har kun set ZT60 overgå det.

BrianH skrev:Det var måske på sin plads at fortælle hvorfor DU har besluttet, at valget skal være mellem de to tv. Hvis f.eks. det er farven du kan lide, så det jo ligegyldigt, hvad andre kan lide ved tv'et
Når der snakkes VT60, er der stort set intet der taler for at man skulle vælge et andet tv.
Specielt når han spiller konsol, får han næsten ikke bedre tv.
Af biker104
Så var jeg sgu så vanvittig heldig at finde en 55" udstillingsmodel til 10000 kr. i elgiganten :-) Jeg er godt tilfreds. Glæder mig til at få det sat op :-) Nogle gode råd til indstillinger?
Af thomasansnes
biker104 skrev:Så var jeg sgu så vanvittig heldig at finde en 55" udstillingsmodel til 10000 kr. i elgiganten :-) Jeg er godt tilfreds. Glæder mig til at få det sat op :-) Nogle gode råd til indstillinger?
Kommer jo meget an på hvilket tv du købte????!!!!!
Af biker104
Hehe ja har du ret i. Det var 55 "vt60 ☺ så det er vel ok ☺
Af thomasansnes
biker104 skrev:Hehe ja har du ret i. Det var 55 "vt60 ☺ så det er vel ok ☺
Jo en knald lækker skærm. Kun Oled er i nærheden på så godt billede.

Men i starten skal du sætte kontrast lavt. Omkring 30.
Så alt billed behandling fra. Ser du på tv med logoer, så zoom.
Sådan gør du de første par uger.

Derefter bruger du flatpanels indstillinger fra deres test af vt60.
Men det bedste er selvfølgelig en ægte isf kalibrering. Det har min ZT60 lige fået.
Af biker104
Tak Thomas. Det er en udstillingsmodel så det har jo kørt nogle timer men hvor mange vidste ekspedienten ikke. Men skal nok være lidt forsigtig i starten alligevel.