Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Den første er HD topmodellen fra sidste år. Den anden er en en flad model UHD tv fra i år, billedkvaliteten ligger ikke langt fra hinanden. De begge store, hvad er det du søger efter ved det tv du kigger på, ud over den skal være stor ?
Grandahl skrev:Den første er HD topmodellen fra sidste år. Den anden er en en flad model UHD tv fra i år, billedkvaliteten ligger ikke langt fra hinanden. De begge store, hvad er det du søger efter ved det tv du kigger på, ud over den skal være stor ?
Det jeg søger er om de har et godt billede og et godt tv billede på sådan store skærme.
PJ68 skrev:
Sonny Haar skrev:Har du læst testene her på siden?
SAMSUNG HU8505 TEST - godt nok den buede udgave

SAMSUNG F8005 (LED) TEST
Kan man regne med at disse test også gælder for de stor skærme ?

Ja, ellers formoder jeg der var tilføjet en lille tekst ala: denne test gælder for alle størrelser pånær 75" ;)
Assumptions is the mother of all ****-ups
O_O

Jeg synes faktisk at PJ68's spørgsmål er rimeligt - de fleste tests jeg har set er på 46/55 tommer, enkelte op til 65 tommer, og jeg mener også at have set indlæg hvor der har været kommentarer om at der var forskel på panel typer i samme models forskellige størrelser.

Jeg vil anbefale at se skærmen inden køb, med mindre der er nogen der har erfaringer med 75 tommer på disse modeller

Rasmus ?
orm08 skrev:
Assumptions is the mother of all ****-ups
O_O

Jeg synes faktisk at PJ68's spørgsmål er rimeligt - de fleste tests jeg har set er på 46/55 tommer, enkelte op til 65 tommer, og jeg mener også at have set indlæg hvor der har været kommentarer om at der var forskel på panel typer i samme models forskellige størrelser.

Jeg vil anbefale at se skærmen inden køb, med mindre der er nogen der har erfaringer med 75 tommer på disse modeller

Rasmus ?
Ja det gad jeg godt at se dem men jeg ved ikke hvor de har demo Modler stående .Og ja vi må da håbe dataene er de samme som på de små og de lyder da ikke dårligt . så vil jeg nok vælge Serie 8 for den er nyere :D