Til diskussion og snak om computerskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jacobhs
Jeg har haft min samsung syncmaster 970p i ca 1 år, og har været rigtig glad for den. Dog er jeg meget træt af at armen ikke kan holde skærmen oppe. Jeg har næsten aldrig flyttet på skærmen, så synes det er ret dårligt at armen ikke kan holde skærmen oppe. En af mine kammerater har samme problem med samme skærm.

Er dette et generelt problem, og kan jeg gøre noget ved det?
Evt muligt at bytte den eller noget?
Af Kempf
Har selv snakket med support hos samsung ang. det.

Ved Infocare.dk skal man udfylde en formel, så sender de porto.

Man skal dog være opmærksom på, at man får en "repareret" skærm tilbage, inden for 2-3 dage.

Ønsker man at få sin egen tilbage, skal man gøre opmærksom på dette ved indlevering, og der vil være en reperationstid på ca. 14 dage
Af kinky-nissen
Har selv lige været samme tur igennem og jeg fik afvide at jeg ville få min skærm tilbage efter ca. 10 arbejdsdage.

Fint, det kan man sgu godt vente, skærmen blev indleveret personligt, da jeg boede lige rundt om hjørnet.
Jeg kunne på nettet følge at de ville være klar med skærmen til d. 1 april og ja hvilken aprilsnar det blev, for jeg har først i dag kunne afhente min skærm, hvilket er en 1½ mdr. sener end først forventet.
Jeg har haft ringede flere gange i løbet af den tid min skærm var til rep. og kvinden i den anden ende viste sgu ikke en skid og ville vende tilbage til mig hver gang, dog hørte jeg kun fra hende 1 gang og det var bare for at fortælle at teknikeren der var på sagen var taget hjem for den dag..

Var lige et lille møgfald over Infocare, måtte lige ud med det..