Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ttkthomsen
Efter jeg er begyndt at få lidt kolde fødder med det her Sharp halløj, har jeg kigget på TC hjemmeside og fundet ovenstående skærm.

Er der nogen af jer der har denne skærm der lige kunne skrive en kort kommentar om hvordan det er?

På forhånd tak.
Af ttkthomsen
Nu har jeg set den og det er godt nok ligemeget med den !!
Brugeravatar
Af azrael
Er du blevet forelsket i den? :) Vist ikke svært, når den er i den prisklasse. Medmindre man skeler for meget til designet... :)
Brugeravatar
Af pdrhan
ttkthomsen skrev:Nu har jeg set den og det er godt nok ligemeget med den !!
Hvad mener du?
har den selv- en kanon skærm! Der står afsindigt flot billede på - jeg er ovenud tilfreds med den....
Af ttkthomsen
Hvad mener du?
har den selv- en kanon skærm! Der står afsindigt flot billede på - jeg er ovenud tilfreds med den....

---------------------------------

Efter at have læst en masse godt om tv'et tog jeg ned til tapeconnetion og så det. Men jeg synes altså billedet var meget grynet, tænkte så (og fik at vide) at antennesignalet var dårligt. Men da jeg så fik vidst en dvd på det synes jeg stadig det var meget grynet, det var slet ikke som jeg havde forventet efter det jeg havde læst! Og det skal lige siges at jeg var så desperat efter at købe et tv at bare det havde vist et nogenlunde billede så havde jeg købt det på stedet :) !
Af ttkthomsen
azrael skrev:Er du blevet forelsket i den? :) Vist ikke svært, når den er i den prisklasse. Medmindre man skeler for meget til designet... :)
Altså når i alle sammen roser det så meget, så kan jeg da blive helt i tvivl om det var den rigtige model jeg så på :o
Brugeravatar
Af azrael
Jamen, fakta er sådan set, at PV60-serien måske ikke er den pæneste, men når man kan se forbi dette, så får man vist ikke meget bedre billede, og slet ikke i den prisklasse. Umiddelbart vil jeg næsten påstå, at hvis du ikke kan lide billedet på et plasma-tv, så vil du nok slet ikke kunne lide billedet på et LCD-tv. Det er måske lidt firkantet stillet op, men sådan ser jeg det. :)
Brugeravatar
Af pdrhan
ttkthomsen skrev:
azrael skrev:Er du blevet forelsket i den? :) Vist ikke svært, når den er i den prisklasse. Medmindre man skeler for meget til designet... :)
Altså når i alle sammen roser det så meget, så kan jeg da blive helt i tvivl om det var den rigtige model jeg så på :o
Ja det kan næsten ikke være det du har set på...jeg så klart forskellen på LCD og så mit Panasonic plasma - det skulle bare være plasma - da jeg var der havde de ikke fået sat antenne stik op endnu jeg så det kun med billede på fra en dvd og den nye blue-ray dvd - kanon billede med begge 2 - jeg købte det UDEN at have set det med antenne signal på derinde - da jeg kom hjem og sluttede det til mit tdc kabeltv stod der perfekt billede på og ikke grynet - når jeg så kører det gennem icd60 selector kommer der endnu bedre billede på! Så du kan roligt købe den! Men husk nu --det skal være TH42PV60EH -det hedder modellen - tror sgu ikke det er den du har set på- du ville ikke være i tvivl - kør derned igen og spørg eksakt efter at se denne! Du bliver kun glædeligt overrasket!
Af ttkthomsen
jeg tager et ekstra kig på den og jeg har skrevet det modelnummeret ned nu så der ikke kan være tvivl :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Husk nu også på at den nye 70'er serie kommer indenfor få uger.
Af ttkthomsen
ja jeg så det godt på recoder at der var en tråd om det, så den vil jeg lige kigge på også.
Af ttkthomsen
nu var jeg lige i det lokale panasonic center og de havde selvf. ikke th40pv60eh, men de havde tilgængæld det nye px70 og det er da virkelig lækker ! tror faktisk at jeg ender med at investere i det !
Af pana man
ja, hvis det er billede kvalitet du går efter, så er det det rigtige valg, har forgængeren `måske` ikke det pæneste design, men jeg gik efter billedekvaliteten.
Panaman
Af ttkthomsen
så fik jeg endelig bestilt en 42px70, nu er det bare den forbandet vente tid der skal overstås :)