Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af jgr
Du er velkommen til at oplyse mig modelnummeret. Så kan jeg skaffe en pris på dem og evt. sende dem til dig.
Som nævnt sidder det på mærkepladen, og det plejer at hedde noget i stil med UE [str. i tommer] + [et bogstav A/B/C...] og så fire tal. Fx UE40D8005.
Af BudZa
Hej Lady H.

Jeg har stået i samme situation som dig med mit d7005. Der bestilte jeg nogle sindsyg dyre skruer hjem fra det firma Samsung refererer til i Danmark - convena, det kostede mig 466,25 kr. Men en af mine kammerater som arbejdede i Silvan på det tidspunkt sagde han kunne skære nogle skuer til. Det hele kostede mig 30-40 kr. hos silvan og jeg returnede skruerne fra convena.

De skruer jeg brugte dengang hed Screw M4 L8 ZPC

Held og lykke med det.
Af Lady H
Hej alle, tak for det hurtige svar.
@ JGR modelnummer er: UE46ES6805U. Lad mig vide prisen. Jeg har brug for 8 skruer.
@ BudZa, tak for at dele denne info!
Af jgr
Lady H skrev:Hej alle, tak for det hurtige svar.
@ JGR modelnummer er: UE46ES6805U. Lad mig vide prisen. Jeg har brug for 8 skruer.
@ BudZa, tak for at dele denne info!
@Lady H: Jeg har skrevet en privat besked til dig.
Af Lady H
Hej alle, undskyld for forsinket svar. Min kæreste fundet skruerne i en af ​​de skuffer ..., så problemet er løst. Tak for dine tilbud og info!