Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af thg
Har et LG 47LM660T fra 2012, hvor garantien er lige ved at udløbe!

Jeg har siden en softwareopdatering i efteråret 2013 haft problemer med min YouTube app. Den er ekstremt længe om at åbne op og når så den er åbnet går alt i slowmotion! Når man langt om længe får startet en video, kører den måske i 10 sek. hvorefter den stopper i 10-30 sek. før den spiller lidt videre! Dette har ikke tidligere været et problem og den har inden denne softwareopdatering kørt helt fint glidende!

Jeg har igennem langt tid skrevet frem og tilbage med LG Support som har forslået nulstilling af tv'et, som er gjort uden ændringer. På et tidspunkt kom de så frem til at det faktisk var en kendt fejl og at der var en softwareopdatering på vej! Efter en del mdr. kom der så endelig en softwareopdatering, men dette ændrede desværre intet på YouTube app'en som stadig er ubrugelig!

Har efterflg. skrevet flere gange til LG Support, men nu vælger de så slet ikke at besvare - sikke en support!

Valgte så at ringe til deres support i dag, da jeg tænkte at der måtte gøres noget, her inden garantiens udløb!

Her kunne de oplyse at de jo ikke havde noget med apps'ne at gøre og at de jo ikke kunne gøre noget ved at YouTube havde opdateret app'en så den ikke virkede! Jeg sagde at jeg tror simpelthen ikke på at det er YouTube der laver/opdaterer denne app og uanset hvad, så er det jo LG der er leverandør og så må de finde ud af hvad der skal ske!

Han sagde at han da godt kunne sende en tekniker ud, men han var 99,9% sikker på at han ikke ville finde fejlen og så ville jeg jo få en regning! Jeg kunne jo kun svare at fejlen er der og at det er et LG tv, så hvordan de vil løse det, kan jo ikke være kundens problem!

Så går nu og afventer at en ringer som man kan aftale tid med inden for 2 dage og så må vi se hvad de finder ud af...

Nogen med LG SmartTV fra 2012/2013/2014 som har problemer med YouTube app'en?