Til snak, tips og diskussion om kalibrering af TV og monitors.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Vedr kalibrering af ps4 og game mode

Hej flatpsnels jeg har brug for en guide eller et tip med indstillinger til hvordan jeg skal kalibrer min ps4 så grafikken bliver ligesom den er vist til e3 messen

Jeg har et Samsung f9005 uhd tv og jeg har brug for hjælp til at få kalibreeet game mode el
Ps4 med en guide til at få kalibregert til 6500 kelvin på ps4 og dermed få den fulde oplevelse af tv'et og ps4 eren

Håber at nogle kan hjælpe og give et tip

Mvh Stefan
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
PS4 skal ikke kalibreres. Det er dit tv der skal kalibreres.

Vi har ikke testet F9005, men du kan i store træk følge kalibreringsforslaget i vores test af F8005. Undlad blot at bruge RGB (rød, grøn, blå) indstillingerne.
Af Stefan Kislov
Okay Rasmus det vil sige jeg bare skal kalibreger skærmen efter den guide til f8005 og undgå at bruge Rgb indstilingrrne eet skal jeg nok huske så det vil sige at jeg bare skal lad være med at skrue på Rgb, ok så har jeg forstået det

Tak for din hjælp Rasmus den har været rigtig nyttig for mig
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Ja, du kan i hvert fald følge de overordnede træk i den. F.eks. slå mange af diverse billedsystemer fra, for det er dem der tilføjer størst forsinkelse når man f.eks. spiller fra en PlayStation 4.

Prøv også at sæt skærmen i Spil-profilen inde i indstillingerne og se om det giver en bedre spiloplevelse på din PS4.
Af Stefan Kislov
Men Rasmus vis man skal spøger dig er det så en Go ide at skrivende for skarpheden og benytte sig af game mode med den kolde farveindstilling på ps4