Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af ceacer
Jeg bor på Malta og skal bruge nyt TV. Jeg skal formentlig bruge det i 3 år, hvorefter lejligheden inkl TV skal udlejes. Jeg søger derfor ikke toppen men mere god value. Det skal siges at jeg ikke ser ret meget TV i dagligdagen så igen value > kvalitet. Jeg foretrækker dog de mere kendte mærker.

I og med jeg bor på Malta er mulighederne mere begrænsede. Det er som regel dyrt at sende hertil og ikke alle steder sender hertil. Fx sender amazon.co.uk ikke hertil.

Den klart billigste forhandler på øen er TopChoice.

Afstand væg til væg er hhv 4m (32"+) og 4,4m (42"+). Har pt 3,7m væg til væg med 32" hvilket virker okay uden at være pragende. Ved derfor ikke om jeg skal lidt højere op. 32" vil dog kun blive brugt meget sjældent og vil derfor ikke bruge unødvendigt meget på det. Jeg tænker derfor: 1 stk. 32"+ og 1 stk. 42"+.

Krav:
fornuftig pris
vil ikke betale ekstra for 3D
Vil gerne have mulighed for Internet adgang så man kan streame direkte, men der kan ses bort fra dette
Gerne USB

Mulige emner:

32"
LG 32 " LED 32LN520B €279

LG 32 " LED 32LN5400 €299

Samsung 32" LED TV UE32EH4003W €289

42"+
LG 42" LED 42LN5200 €439

LG 42 " LED 42LN570S €499

Samsung 46" LED UE46F5300 €639

Er lidt begrænset med muligheder hvor jeg bor :)
Af MegaO
Kender ikke så meget til de tv du linker til, men af ren nys - Hvorfor lige Malta? :D

Det rager self ikke mig en skid, men hvis du vil svare mig på det, jamen så er jeg jo den information rigere :P
Af ceacer
MegaO skrev:Kender ikke så meget til de tv du linker til, men af ren nys - Hvorfor lige Malta? :D

Det rager self ikke mig en skid, men hvis du vil svare mig på det, jamen så er jeg jo den information rigere :P
Her er varmt, billigt og utrolig smukt og så passer det godt ind med arbejdet.

Håber der er andre som kan hjælpe lidt med de nævnte modeller.