Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Morten_Hjort
Jeg har et Panasonic G20, som jeg er rigtig glad for, men da jeg skal flytte og fremover skal have fjernsynet hængende på en væg, har jeg overvejet om det er på tide at skifte det ud til en nyere model med som er tyndere og har en tyndere kant.

Vil jeg for 5000 kroner (evt brugt) kunne få en nyere fladskærm som også slår G20'eren på kvaliteten? Jeg har ikke brug for nogle smarttv-features eller 3D. Jeg skal bare have et rigtig godt billede.

Kan det betales sig at skifte det ud?
Af Morten_Hjort
Kort og godt svar. Dvs skifter jeg det ud, skal det kun være pga designet og måske størrelsen og ikke billedet?
Af troopa85
Nu skriver du heller ikke hvilken størrelse dit tv er? hvis det er 42" er det da nok muligt, er det 50" vil det måske være lidt sværere at find noget bedre, dog ikke umuligt.

Et brugt st60 i 50" ville da være en opgradering og kan ikke koste mere end 5000 skulle jeg mene, (nypris 7500), og det vil være en opgradering på alle områder.
Senest rettet af troopa85 28 mar 2014, 19:28, rettet i alt 6 gange.
Af Bent odense
Morten_Hjort skrev:Kort og godt svar. Dvs skifter jeg det ud, skal det kun være pga designet og måske størrelsen og ikke billedet?
Nemlig. :)