Debat af streamingtjenester, priser, indhold og kvalitet. F.eks. Netflix, HBO, TV2 Play, Viaplay, iTunes m.fl.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Brugeravatar
Af moose74
Hej.

Mine 2 drenge har hver deres ipads med Netflix, vi i familien har hver deres profil, drengenes ipads er som regel altid på deres profil, hvor det kun er tv for Kids. de få gange jeg har taget svinet med i seng for at se en film, og logger på min egen profil, er det stadig deres serie og film der kommer frem, og jeg kan ikke finde en bestemt film, som jeg ved, er på netflix, da jeg på min egen profil, på min iphone, kan finde den. pisse træls!! ::l

Hvorfor kan jeg ikke skifte profil, og hvor profilens indhold følger med. ?
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Kan det ikke blot skyldes, at de yngste brugte Netflix til børnesektionen før Netflix indførte profiler? Så der hænger stadig noget info fast fra den tid. Prøv evt. at lave en ny profil til dig selv, som starter på frisk.

Mht. forskellen på indhold, lyder det spøjst. Har I evt. opsat visse af enhederne til at køre amerikansk Netflix?
Brugeravatar
Af moose74
Børnenes profil er sat med alders grænse, derfor kan jeg ikke finde hardcore action.
Og der har ikke været opsat amerikansk netflix på dem.
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Kan det evt. tænkes at der kun kan anvendes en profil pr. registreret enhed under Netflix og profilen dermed er enhedsbestemt, uafhængigt af hvilken bruger der logger på iPad'en ?
Bare en tanke :)
Af ml20
Har jeg også prøvet.
Mener jeg loggede helt ud inde i App'en og slettede cached data for App'en et sted under indstillinger på ipad'en.
Derefter virkede det igen, efter jeg loggede ind i App'en igen.