Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Naitsirk
Jeg overvejer at skifte mit gamle Samsung PS50B655 ud med et Philips 55FPL4908T som kan købes til 5999 i øjeblikket. Men alt som er mindst 55" har interesse, så længe prisen er rimelig.
Min Samsung PS50B655 jo en ældre model nu, og det er lidt for tidligt at smide mange penge efter en 4K skærm.

Er der nogle som har erfaring med denne skærm og er det en god ide eller skal jeg vente på en bedre skærm?

Jeg ser lidt TV, DR & TV2 via egen antenne, og mange film på blueray eller streaming af serier / film. Jeg bruger en Mac Mini til streaming så mulighed for netflix og ligende behøves ikke på skærmen.
Af allo
5999kr. - og for det får du hele 55" - på den ene side ret imponerende men...- på den anden side så kan det ses hvorfor det er så billigt...

alm.tv i mine øjne ligner noget værre noget - bluray m.m. film ser lidt bedre ud men...- det er det man kan forvente (pris vs. str.)

farver og billede er (taler kun for mig selv) sssåååå overdrevet nederen at jeg ville sige 'nej, tak' til det hvis jeg blev tilbudt det gratis - men det kan jo godt være at DU vil mene noget helt andet om det tv ;)

i den pris-klasse så er der et par LG og Philips par andre very-very low-end modeller at vælge imellem men...- man får ikke meget for de penge (ikke i de ca.55")...- men kan du nøjes og leve med det i hvad?? - 2år så er det vist helt perfekt og lige i øjet :) - jeg ville nok spare/komme på op de ca.11.000kr. og så begynde kigge efter noget der vil give mig en mening men...- jeg er jo ikke dig og omvendt :)