Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Sovsen
Har lagt mærke til at der kommer nogle lys blink i grønne nuancer oppe i højre side på mit nyindkøbte Phillips 8008 fra ambilighten...

Tænkte det måske var en af "pærerne" der lavede ballade. Men har nu stået vagt bag skærmen for at lokalisere hvilken der så var problemet... men det er ikke en enkelt der skaber sig... blinkne kom fra flere forskellige, og nogle gange 3 af gangen....

Hvad tror I der er galt ? Den gør det vist kun når jeg ser bluray...
Af Homie_
Har samme problem med mit. En enkel af lys dioderne oppe i højre hjørne spiker i en anden farve, når man ser blueray eller bruger netflix. Tænker evt. det kan være noget software fejl or so, siden problemet kun er der i enkelte situationer.
Problemet er der ikke når man ser normale hd kanaler.

Har prøvet at finde noget svar gennem google, men ved faktisk ikke helt 100 på hvad jeg skal søge efter. :D
Af Sovsen
Man bør vel reklamere over det.... Gad bare godt vide lidt mere om hvad det kan være, før man skal ned og prøve at forklare det til en intet anende sælger som nok bare siger jeg må komme ned med det....
Af thoger
Jeg lytter også meget gerne med her på om i er glade for jeres Philips tv.

Overvejer meget kraftigt og købe 55" 8008 serien... Selvom Samsung jo lokker meget med de billige priser i øjeblikket.
Af Btiversen
Det gjorde jeg også, men jeg kan ikke rigtig blive klog på om 8005 er blevet godt eller hvad de bliver enige med sig selv om, efter jeg har læst den langebtd herinde med det tv
Af Homie_
Jeg har på inden måde fortrudt mit køb a phillips 8008 55" tv, billedet står super skarpt og lækre farver efter flatpanels.dk kalibrering af tv'et.
Den eneste ulempe ved tv'et er, at man synes andre tv's bliver kedelige at se på uden ambilight 8). Man skal virkelig op i biograf størrelse for at kompensere for det. ;)

Kommer selvfølgelig også an på hvad farver møbler og vægge i har hjemme i stuen. Og med det nye ambilight lyskilder, som tv'et kan styre så hele hytten blinker (B