Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Btiversen
Nu har jeg efterhånden læst mange anmeldelser igennem og er ved og være noget frustreret, jeg vil give omkring 15.000 for en 55 tommer, men jeg vil gerne ha noget hjælp og høre, hvorfor lige jeg skal vælge denne skærm, håber der er nogle der vil hjælpe
Af jesperb-64
Hejsa.

Der mangler nogle oplysninger om dit tv forbrug og oplysning om din udbyder. men hvis du har et blandet forbrug, syntes jeg du skal kigge på Sonys W9 eller Samsungs 8 serie.
Af allando
Btiversen skrev:Nu har jeg efterhånden læst mange anmeldelser igennem og er ved og være noget frustreret, jeg vil give omkring 15.000 for en 55 tommer, men jeg vil gerne ha noget hjælp og høre, hvorfor lige jeg skal vælge denne skærm, håber der er nogle der vil hjælpe
Køb et Samsung 55F8005 i Expert fra på mandag til kr. 9.999, så har du lidt lommepenge i overskud...
Af TVbedreendsko
allando skrev:
Btiversen skrev:Nu har jeg efterhånden læst mange anmeldelser igennem og er ved og være noget frustreret, jeg vil give omkring 15.000 for en 55 tommer, men jeg vil gerne ha noget hjælp og høre, hvorfor lige jeg skal vælge denne skærm, håber der er nogle der vil hjælpe
Køb et Samsung 55F8005 i Expert fra på mandag til kr. 9.999, så har du lidt lommepenge i overskud...

Hvordan ved du at de gør det, når deres tilbudsavis ikke er kommet endnu?...mener du ikke f7005?

Men ja ENIG, køb det tv, så får du markedets bedste komplete TV!
Af allando
TVbedreendsko skrev:
allando skrev:

Hvordan ved du at de gør det, når deres tilbudsavis ikke er kommet endnu?...mener du ikke f7005?

Men ja ENIG, køb det tv, så får du markedets bedste komplete TV!
Nej jeg mener 55F8005...har modtaget Expert's tilbudsavis idag...
Brugeravatar
Af edinger
Med så velunderbyggede anbefalinger skulle det jo være en nem sag for Btiversen at vælge rigtigt... O_O
Af jesperb-64
edinger skrev:Med så velunderbyggede anbefalinger skulle det jo være en nem sag for Btiversen at vælge rigtigt... O_O
Nemlig så ;;)
Af optaget
Btiversen skrev:Køb et Samsung 55F8005 i Expert fra på mandag til kr. 9.999, så har du lidt lommepenge i overskud...
Det lyder som et supertilbud! Jeg har kigget lidt på reviews og har nogle få spørgsmål:

1) Hvis man har boxer, kan man så vælge at optage en serie af programmer på EPGen? Nogen der ved hvordan det i givet fald virker?

2) Hvis man har boxer med betalingskanaler, kan man så se krypterede kanaler med begge tunere samtidigt?

3) Hvor dårlig er UIen for pip med to live kanaler? Hvor mange knapper skal man trykke på for at skifte kanal i et af de to vinduer eller for at bytte om på dem?
Af J.H.
edinger skrev:Med så velunderbyggede anbefalinger skulle det jo være en nem sag for Btiversen at vælge rigtigt... O_O
:D
Af J.H.
Ingen grund til at give mere end højest nødvendigt for en skærm, så prøv om du kan finde en 7005´er til 8888,- eller 8999,- Den er stort set identisk med en 8005.

De 6000,- kan du så vente med at smide i puljen til næste gang hvor der står OLED på menuen :)
Af jones31
J.H. skrev:Ingen grund til at give mere end højest nødvendigt for en skærm, så prøv om du kan finde en 7005´er til 8888,- eller 8999,- Den er stort set identisk med en 8005.

De 6000,- kan du så vente med at smide i puljen til næste gang hvor der står OLED på menuen :)
Enig man kan ikke se forskel på de 2.
Af Btiversen
Fedt med alt den gode respons, men jeg har hørt at Samsung tv,et har meget uægte farver og at deres twin tuner ikke skulle være lige så god som Panasonic plasma, men derimod skulle de så larme ???