Debat af Smart TV, herunder platforme, apps, forbundne hjem og tjenester.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

I testen af samsung tv 8005 står der at man kan se en kanal på tv og en anden kanal via smartphone eller tablet også ios enheder.

Jeg var idag i el giganten da de kører bud på 46f8005. Den glade sælger fortalte at jeg godt kunne glemme at se to forskellige kanaler samtidigt. Han nævnte at jeg kun kan se den samme kanal via ios enheder, men hvis jeg ville have hele herligheden kræver det en samsung tablet eller phone..

Kan det virkelig være sandt?

Beklager hvis det tidligere er besvaret, men har ikke kunnet finde en tråd om emnet.
MikMak skrev:Interessant spørgsmål,overvejer selv denne "investering" i Elgiganten. Har du købt det? Tilbuddet kører vel kun til i morgen med? Expert har det også til 7777,- til i morgen med.
Mvh

Nej.. Ikke købt. Jeg vil sige at jeg er i slutfasen. Overvejer at tage beslutning den 31.dec. Tilbuddet er jo med i deres avis, så tænker det løber dertil. Måske jeg lige kan nå og se næste uges aviser inden. Var egentligt tilfreds med 7005, men den er ikke så prisstærk pt.

Næsten 8 kg. Er stadig øvre del af mit budget, der kommer alligelvel så meget nyt på kort tid...

Men mit spørgsmål er stadig ret afgørende for familiens brug og det kan få mig til at vente...
Af hxgni
Hvor det træls du siger det :/ ... Står netop i samme situation, da jeg hjælper familien med at købe ny fladskærm. Vi vil gerne have en med twin-tuner med alle de fede fordele de har, skulle det enten være en F8005 eller en af Panasonic's top modeller. Dog virker Samsung'en mest interessant... men vi har pt. kun iPhones og ipad i familien... det da lidt til grin hvis Samsung kun har lavet den funktion eksklusivt til deres egne enheder..
Af Cluasen
Det virker en smule underligt med iOS appen, men det er muligt at bruge den ene tuner til at sende en kanal til appen og bruge den anden på tv'et!
Tilbudsrytter skrev:
I testen af samsung tv 8005 står der at man kan se en kanal på tv og en anden kanal via smartphone eller tablet også ios enheder.

Jeg var idag i el giganten da de kører bud på 46f8005. Den glade sælger fortalte at jeg godt kunne glemme at se to forskellige kanaler samtidigt. Han nævnte at jeg kun kan se den samme kanal via ios enheder, men hvis jeg ville have hele herligheden kræver det en samsung tablet eller phone..

Kan det virkelig være sandt?

Beklager hvis det tidligere er besvaret, men har ikke kunnet finde en tråd om emnet.
Er lidt en halv sandhed fra sælgerens side, eller ialtfald en sandhed med mangler O_O

Det kan godt lade sig gøre at se 2 forskellige kanaler via twin-tuner, en på tv'et og en anden på f.eks. en iPad Mini - det kræver blot at tv og iPad er koblet op på nettet via samme Router, så kan man ved hjælp af App'en "Smart View" både betjene tv'et og vælge at se en anden kanal på iPad'en, end den man ser på tv'et :)

Det er korrekt at man kun får den fulde funktionalitet, eller hele herligheden med en Samsung Phone eller Tablet, men det med at se 2 forskellige kanaler samtidig, kan altså godt lade sig gøre med f.eks. en iPad eller iPhone :)

Sælgeren har nok tænkt på hvilke muligheder der var, hvis man kun havde et Tv med Twin-tuner, samt f.eks. en iPad - uden at begge dele var tilsluttet den samme Router :p
Tilbudsrytter skrev:
MikMak skrev:Interessant spørgsmål,overvejer selv denne "investering" i Elgiganten. Har du købt det? Tilbuddet kører vel kun til i morgen med? Expert har det også til 7777,- til i morgen med.
Mvh

Nej.. Ikke købt. Jeg vil sige at jeg er i slutfasen. Overvejer at tage beslutning den 31.dec. Tilbuddet er jo med i deres avis, så tænker det løber dertil. Måske jeg lige kan nå og se næste uges aviser inden. Var egentligt tilfreds med 7005, men den er ikke så prisstærk pt.

Næsten 8 kg. Er stadig øvre del af mit budget, der kommer alligelvel så meget nyt på kort tid...

Men mit spørgsmål er stadig ret afgørende for familiens brug og det kan få mig til at vente...
Pas på med din forkerte brug af suffikser.