29 dec 2013, 08:49
Glædelig bagjul til alle!
Jeg går i overvejelser om at udskifte mit gamle 40" Sony KDL40W2000 og har i den forbindelse læst diverse tests og købsanbefalinger hér på sitet og andre steder. Jeg er blevet en smule klogere, men har alligevel ikke fundet noget, der umiddelbart passer til mine simple behov:
1. Jeg har ikke behov for at bruge mere end kr. 6-8.000 på det nye alter.
2. Jeg har intet antennesignal, streamer udelukkende fra dr.dk, TV2 Play, Netflix mv. via en Mac Mini, der er tilsluttet via HDMI. Har derfor ikke umiddelbart brug for Smart TV funktionerne.
Da TV'et står på en meget fremtrædende plads i stuen/køkken-alrummet syntes Fruen at hendes krav også skal tilgodeses:
3. Det må ikke være for stort - gerne 40"-42". Sidder ca 2.5m fra skærmen.
4. Jo tyndere ramme, desto bedre. Endnu bedre hvis rammen er hvid eller metal.
5. Det må gerne være "tyndt" i dybden.
Håber på lidt råd og vejledning :-)
Jeg går i overvejelser om at udskifte mit gamle 40" Sony KDL40W2000 og har i den forbindelse læst diverse tests og købsanbefalinger hér på sitet og andre steder. Jeg er blevet en smule klogere, men har alligevel ikke fundet noget, der umiddelbart passer til mine simple behov:
1. Jeg har ikke behov for at bruge mere end kr. 6-8.000 på det nye alter.
2. Jeg har intet antennesignal, streamer udelukkende fra dr.dk, TV2 Play, Netflix mv. via en Mac Mini, der er tilsluttet via HDMI. Har derfor ikke umiddelbart brug for Smart TV funktionerne.
Da TV'et står på en meget fremtrædende plads i stuen/køkken-alrummet syntes Fruen at hendes krav også skal tilgodeses:
3. Det må ikke være for stort - gerne 40"-42". Sidder ca 2.5m fra skærmen.
4. Jo tyndere ramme, desto bedre. Endnu bedre hvis rammen er hvid eller metal.
5. Det må gerne være "tyndt" i dybden.
Håber på lidt råd og vejledning :-)