Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej!
Jeg har netop købt den nye PS4, og tænker at den gamle 32" Samsung er lidt for lille.
Jeg har derfor gået med tanker om at opgradere til en 46/50" skærm. Det må meget gerne være et Smart TV med 3D, MPEG 4 og alt det andet.
Jeg har kigget på denne skærm fra Elgiganten, som dog mangler 3D: http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue46f5305
Den er fra d. 9/12-15/12 sat ned fra 7.999,- til 3.999,- hvilket ser ud til at være en kanon pris for det TV.
Rent økonomisk er jeg udeboende studerende på Universitet med et deltidsarbejde i Bilka, så I kan nok nogenlunde regne ud hvad budgettet ligger på.
Ville være rigtig fedt med nogle tilbagemeldinger på gode TV til gode priser, så den nye PS4 virkelig kan vise hvad det er jeg har betalt for!
På forhånd mange tak! :) :)
Yankee skrev:Af ren interesse, hvorfor vil du have et Smart TV når du har en PS4?
Ved godt det ikke rigtig giver nogen mening, da den jo alligevel kan køre Netflix osv., men det ser ud til at være det eneste der har 3D? Er det bare mig der er helt gal på den eller?
3D er en narresut, en gimmick, som aldrig rigtig fik luft under vingerne.

Til gaming udmærker Sonys 2013-lineup sig positivt.
HDTVtest skrev:
Sony W6

SUMMARY – Sony’s 2013 lineup of midrange and high-end Bravia LED LCD televisions has turned out to be a surprise hit among gamers this year, largely due to their super-low input lag and 4:4:4 chroma support. The Japanese manufacturer’s W6 series has proven particularly popular: the omission of 3D capabilities (which apparently no one seems to care for anyway) has lowered the price point to become affordable enough for those wanting a superb gaming experience.

[...]

Read full review
Kunne I evt. ligge nogle link ind eller produktnavne, så jeg kan have noget konkret at forholde mig til når jeg tager ud til en forhandler? :-)
Og hvad skal jeg specielt lede efter, når det er en skærm der primært skal bruges til at spille PlayStation på, se nogle fodboldkampe og film i ny og næ?
Søren K skrev:Kunne I evt. ligge nogle link ind eller produktnavne, så jeg kan have noget konkret at forholde mig til når jeg tager ud til en forhandler? :-)
Og hvad skal jeg specielt lede efter, når det er en skærm der primært skal bruges til at spille PlayStation på, se nogle fodboldkampe og film i ny og næ?
Kunne du eventuelt læse, hvad der bliver skrevet (og linket til) af overtegnede, dovenlars? O_O
edinger skrev:
Søren K skrev:Kunne I evt. ligge nogle link ind eller produktnavne, så jeg kan have noget konkret at forholde mig til når jeg tager ud til en forhandler? :-)
Kunne du eventuelt læse, hvad der bliver skrevet (og linket til) af overtegnede, dovenlars? O_O
Hov ja, den var jeg da lige smuttet let og elegant henover! :D
Tænkte nu også lidt på links til webshops, eller produktnavne så jeg selv kan søge efter dem?
Er det samme navn som det du har linket til bare med skærmstørrelsens nummer i teksten?