Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af clauserne
Så kom tiden hvor jeg endelig fik lidt kontanter til et nyt tv. jeg har ikke travl og kan godt vente til januar udsalg. men hvad skal jeg dog se efter ?

jeg har lige nu
http://www.p4c.philips.com/cgi-bin/cpin ... DK&slg=DAN
det her kedelige tv og vil jo gerne opleve lidt bedre billede og også gerne større

konen og jeg har snakket om at vi gerne vil op på 50". efter at have læst guide til størrelse osv. er det den størrelse vi endte på. (55" er også ok men næppe muligt med vores budget)

3D er vi begge ligeglade med. men er det i det nye er det ok. men intet krav.

jeg spiller lidt xbox men ud over det er det kun til tv og dvd brug.
Af Kba87
Jeg er selv i samme situation og regner også med januar udsalg :)

Jeg var egentlig ret overbevist om jeg skulle have samsungs f8005 men efter jeg legede rundt med tver i butikkerne faldt jeg over lg med deres smart remote som fungere skide godt .
Kan dog stadig ikke beslutte mig .

Syntes egentlig samsungs tv er lige lidt pænere måske men lg's 790w er nu også lækkert og har skærm helt ud til kanten .

Jeg vil råde dig til og prøve deres remotes i butikkerne hvis du ikke allerede har gjort det :)

Valget står som du kan høre i hvertfald mellem de 2 typer for mig . Jeg kigger dog efter 47 tommer og de modeller holder sig jo fint i prisrammen . Det gør de nok ikke hvis du vil have 55"
Men hvem ved , regner med nogle ret gode januar tilbud.

Hvad går du og overvejer da ?

Og forresten så giver det jo heller ikke ligefrem plus til samsung med de seneste opdagelser med deres reklamationer som også var i programmet kontant .
Har også selv hørt fra sælgere at der en del reklamtioner på samsungs tv i forhold til lg f.eks.
Har dog selv i forvejen 2 samsung fladskærme af lidt ældre dato her hjemme som ikke fejler noget ;;) tja,,,
Af PeterD
http://www.komplett.dk/panasonic-50-3d- ... 60y/776231

Du finder næppe en bedre skærm til prisen. (Godt råd: Drop sælgerne. Glem LED. Plasma giver stadig det bedste billede)

-og så kan I købe lidt bluray for resten.

PS. I skal ikke betale mere end 7500 kr. for et 50".

De laveste priser: Komplett.dk. Elgiganten og Expert når der er udsalg.

Check test her på siden. Avforum.com. Hdtvtest.co.uk. Whathifi.co.uk.