Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af tj57454
Hej!

Jeg er ny bruger på sitet. Fantastisk forum at finde info på! Jeg er interesseret i erfaringer på Toshibas nye model WL68. Nogle der har fået den endnu og kan give lidt viden videre?
Af tj57454
Samtidig - er der nogen der ved, om der er forskel på billedkvaliteten på henholdsvis 32" og 37" af ovennævnte model?
Af ccsep
hej tj,
Jeg købte et wlt 68 42" mellem jul og nytår i MediaMarkt i Flensborg og har ikke fortrudt et sekund. Næsten dagligt bekræfter vi hinanden i at billedet står ufattelig flot uanset om det er dvb-t eller satellitmodtagelse. Jeg bestilte egentlig tv'et på basis af div. test og havde først mulighed for at se det "live" da jeg hentede det i Tyskland. Her var det stillet op mellem Toshiba 66 eren og Sony W og X2000 og jeg vil påstå, at billedet på 68 eren var det bedste (subjektiv vurdering).
De 2 eneste småproblemer jeg har stødt på, er - som også anført i div. tests - at tv'et godt kunne reagere på fjernbetjeningen (betyder så ikke noget, da jeg har en Logitech universal). Det andet problem er tekstningen i dvb-t. Når der er undertekster som stopper (fordi der ikke siges noget i en periode), bliver disse stående på skærmen, indtil der siges noget igen.
Ellers har jeg kun overvældende positive erfaringer med tv'et.
vh
Claus