Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

55" F7005/F8005 koster pt. 12k/12,5k. Jeg kan se idéen i twin tuner, ved ikke om der er andre funktioner der tæller, men hvad vinder man reelt på billedkvaliten ift 55F6475 til 8.599?
I min bog er der ingen tvivl om at Samsungs 6-serie er årets bedste value for the money. Den egentlige forskel er at 6-serien har et andet panel i forhold til 7/8-serien, hvilket betyder at billedet ikke er helt lige så godt. Desuden har 7/8-serien Micro Dimming Pro/Ultimate hvor 6-serien blot har micro dimming. 6-serien har også kun dual core, mens 7/8-serien har quad core.

Personligt har jeg selv 7-serien mens min bror har 6-serien. Jeg synes ikke at der er stor forskel på billedet men der er en smule. En af grundene til at jeg købte 7-serien var også Smart Evolution siden jeg satser på at TV'et skal vare indtil 4k bliver standarden ;)

Men helt seriøst. 6-serien er et røverkøb som jeg ser det.
Senest rettet af Vognstrup 25 nov 2013, 20:43, rettet i alt 1 gang.
Tak for feedback! Et 55" F6470 kan købes for 7.899,- inkl. levering: http://goo.gl/CJwJ5i
Og der er vel ingen problemer i at købe en EU (ikke DK) model?

F61xx modellerne er lidt billigere, men her skal man leve med 1 USB og 2 HDMI så den begrænsede besparelse er ikke det værd syntes jeg.
Af Vognstrup
Jeg vil ikke anbefale at købe TV i udlandet. Hvis du alligevel beslutter dig for det, skal du huske at være opmærksom på om tunere passer til danske forhold.