Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

hej ville høre om nogle ville hjælpe mig med at fortælle hvordan man åbner sin fjernbetjening, da den slet ikke reagere på noget når man trykker :(

Info:
Samsung (Fjernbetjening) AA59-00543A

Håber nogen der kan hjælpe med svar eller henvisning af samme model af video :)

på forhånd tak for hjælpen! :)
Hvis du mener åbne den helt for reparation, så tror jeg du skal regne med, at den er limet sammen og ikke sådan lige til at reparere på - køb hellere en ny, hvis det er situationen du står i :)

Hvis du mener åbne den for at skifte batterier, findes der en vejledning i bruger manualen :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Plejer de ikke bare at være klikket sammen? Jeg erindrer ikke at haves set en remote, der var limet sammen. Der sidder muligvis en skrue et sted i batterikammeret, som skal ud først, men ellers ville jeg da blot forvente at der sad et par snap-låse rundt langs kanten.
Har set en del remotes som var limet sammen, men om det også gælder den nævnte model skal jeg ikke kunne sige - har givet DanielSL det råd at han tager remoten med ned til forhandleren og får ham til at skille den ad, er sikker på forhandleren ved præcist hvordan :)