Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Trolden
hej forum...

jeg står og skal købe et nyt tv med ok billede der kan holde til at køre 15 timer minimum om dagen i et motionscenter. men er lidt på bar bund med hvilket er bedst til den slags...

mit budget er ca. 5000,- og det skal ikke bruge for meget strøm da det som sagt skal køre en del.

47" vil jeg mene er den størrelse jeg har brug for ca.

nogen der har et godt bud på hva det kan være for et ?

på forhånd tak :)
Af Andersss
Til den pris ville jeg nok gå ud og finde et tv på tilbud i den rigtige størrelse og slå til. Det er ikke mange penge du har at give for et 47", men det er nok til at få et på tilbud.
Philips tv ryger vist for en billig penge. Personligt ville jeg gå efter et Sony. Efter at have arbejdet i elektronik butik, er det min intuition at de var de bedste til at stå tændt hele dagen.
Brugeravatar
Af Rasmus Larsen
Sats på et LCD-TV med LED, så er både strømforbruget lavt og varmeudviklingen lav, så det kan køre længe.

Overvej dog om I ikke skal købe en tv-monitor fra start. Normale tv er jo ikke lavet til at køre så mange timer i træk, så den står af på et tidspunkt og måske allerede ved 1. udskiftning har I tjent pengene ind på en tv-monitor, som netop er designet til at køre mange timer dagligt. Dem laver f.eks. Samsung, NEC og LG.
Af Trolden
tak for svar :)

en monitor er ikke nem ast finde i jeres købsanbefaling på over 27" tommer ?
hvilket prisleje skal jeg op i for at få noget der kan holde, og er oppe i størrelse så ?