Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af C_mad
Hej Alle.

Har kigget lidt på denne fladskærm som har 6m respons og god kontrast, så den egner sig godt til ps3 og actionpacked film.
Men har kun set lillebroderen(32LB1R) "live"; som jeg har hørt summer/brummer lidt.

Er der nogle erfaringer med 32LB2R? Hvis ja, summer den også som 32LB1R?
Og hvad synes folk om denne fladskærm i forhold til andre lcd-tv?
Link til den her: http://www.godpris.dk/shop/default.asp

Vh
Christian
Af TRS
Vi har lige købt dette lækre tv, og kan kun sige top nice. Regner med at koble Xbox 360 til det i aften, så vi rigtig kan teste. Vi købte TV'et ved www.justbuyit.dk til den nette pris af ca. 8200.-
Af C_mad
Ok cool. Du må gerne melde tilbage om din oplevelse med xbox'en tilslutninget. Og især med hensyn til om der er efterslæb/ghosting på billedet ved hurtige bevægelser.

Er der ellers nogle konkrete positive og negative ting du har bemærket?
Jeg overvejer meget at købe det, så det vil være super hvis du ku gi' lidt feedback.

tak
Af Heinemann
Hej,

Er der nogen som kan give en positiv tilmeldingpå 32LB2R.

Jeg er på udkig lige nu, men har lige læst en artikel i B.T i dag og der får LG ikke ret gode anmeldelser.

Det jeg synes der taler for denne LCD er at det er 100 MHz og så vidt jeg kan se er der ikke ret mange af LG andres LCD'er som er 100 Mhz, hvis prisen ikke skal over 8000 Dkr.

Plz give jeres b7

Hilsen
Heinemann
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Mener du 100 Hz? Denne teknologi er ikke pengene værd og ofte gør den blot tingene værre ift. et billede ved 50 Hz.
Af Munch
yakken skrev:Mener du 100 Hz? Denne teknologi er ikke pengene værd og ofte gør den blot tingene værre ift. et billede ved 50 Hz.
Forklaring ønskes!! Jeg har læst på andre foraer at 100hz understøtter ægte filmfremvisning i det optagede format 24fps, idet det går op i 100 hvis man speeder op til 25fps, hvilket ingen kan mærke. Fordelen skulle selvsagt være at man slipper for nogen som helst form for 2:3 pulldown. Mange nyere skærme har store probs med den billedbehandling, som ofte resulterer i hakkede bevægelser. 8)
Af Heinemann
Jeps, yakken, jeg mener 100Hz.

Nå, men i mellem tiden har jeg erhvervet mig 32LB2R, jeg får den desværre først den 20 juni, da den var i restordre :s

Kasper, jeg tro ikke det understøtter 1:1 pixelmapping, jeg kan ikke finde noget som fortæller mig at det gør, men heller ikke noget som fortæller mig det ikke gør.

Nå, jeg nu får mit LG den 20 juni, så skal jeg nok melde tilbage.