Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hejsa

Jeg er på udkig efter et nyt stuealter og er faldet over to samsung skærme, som jeg ikke kan finde ud af hvad forskellen er på, udover at den ene er noget dyre end den anden.

De to skærme er:
1. Samsung UE50F6505
2. Samsung UE50F6500 <- Næsten 2.000 kr. billigere

Ydermere kan jeg heller ikke finde 6500 serien her på sitet under 2013 modellerne, er der en speciel grund til det og er det et fornuftigt valg i forhold til prisen (begge skærme ligger mellem 8.000 og 10.000).

Håber I kan hjælpe mig.

PFT
Vante
Nok et svært spørgsmål som du jo egentlig er den eneste som kan svare på ! .

Vil jeg have en større skærm da der er en del forskel på 46 tommer kontra 50 Tommer !

Jo jeg vil da få en lidt bedre skærm i en F 7005 !

Er jeg villig til at betale for at få en 55 Tommer F 7005 !

Bare nogle tanker som ville flyde rundt i mit hoved hvis jeg stod i en lignende situation .

Jeg ville nok vente på et godt tilbud på en 55 tommer tilbud på en F 7005 men er dog ikke helt klar over hvad prisforskellen så ville blive .

Lige pt koster den vel ca 14000 kr. uden nogen form for tilbud , vil mene at den nok skal komme på bud til en 11000 kr. eller mindre inden for de næste skal vi sige 3 måneder

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... -ue55f7005

Jeg har lige pt selv et 47 tommer min næste skærm skal mindst 55 tommer helt klart .

Nu kender jeg ikke den 50 tommer som du selv nævner men vil da mene at det er en udmærket skærm .