Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Kolding
Jeg har købt et nyt KDL-46W905 og kan ikke finde ud af om der er problemer med TVet eller ca-modulet.

Jeg har Stofa og et ca-modul, nogen gange når jeg tænder for skærmen har den mistet forbindelsen til ca-modulet, det bliver kun løst ved at jeg piller ca-modulet ud og stikker det ind igen. Ca-modulet er helt nyt. Nogen som kender til problemet?
Kolding skrev:Jeg har købt et nyt KDL-46W905 og kan ikke finde ud af om der er problemer med TVet eller ca-modulet.

Jeg har Stofa og et ca-modul, nogen gange når jeg tænder for skærmen har den mistet forbindelsen til ca-modulet, det bliver kun løst ved at jeg piller ca-modulet ud og stikker det ind igen. Ca-modulet er helt nyt. Nogen som kender til problemet?
Slukker du helt for det (altså ikke standby),for hvis du har slukket helt for det tager det ca 15-20 sek inden CA-modulet bliver registreret inde der kommer billede på.

Du kan prøve at få et nyt modul for at se om samme fejl kommer igen.

Og det er ikke så godt at tage modulet ud og ind hele tiden fordi der sider nogle pinde i Tv"et der registrer modulet som kan tage skade.