Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Beaviz
Jeg er på udkig efter et billigt TV til soveværelset, da det gamle Philips CRT stod af her den anden dag.

Jeg faldt i min søgen over et "bambus" TV fra producenten Tatung:
http://www.hifipriser.dk/Products/Listp ... ?ID=312537

Prisen fejler jo ikke noget, og specifikationerne er bestemt heller ikke helt hen i vejret.

Er der nogen der har erfaringer med ovenstående TV/producent?

Umiddelbart ligner det et Toshiba til forveksling på designet... Eller er jeg gal på den her?
Af Kief
Kender det ik, men tør slet ikke tænke på billedkvaliteten :)

Specifikationer kan man desværre ikke lære særlig meget udfra, du er nødt til at se det i aktion... evt. tage chancen :)

Casper
Af Beaviz
Det har du ganske ret i Casper.

Kan bare desværre ikke finden nogen butikker i nærheden af Kbh. eller Århus der har det fysisk stående, så man evt. kunne se det.

Men der er selvfølgelig 14-dages fortrydelsesret på fjernkøb, hvis billedkvaliteten er helt hen i hampen.

Jeg er stadig meget interesseret i at høre andres meninger eller erfaringer.
Af Beaviz
Tror iøvrigt også bare jeg dropper det... Faldt lige over en anden tråd, hvor en bruger havde købt et Toshiba 37" til lige lidt over 7K. Så det bliver nok sådan en svend i stedet for! :)
Af Kief
37" i soveværelset! ... nice :)
Af negoten
Det maa vist vaere Bomber Bo's 37' Toshiba der er snakke om der... 37" i sovevaerelset, hvad saa 50" i stuen??? O_O
Af Beaviz
Ja, det var Bo's tråd jeg så det i. Ja 37" er måske lige rigeligt i soveværelset. Tror også jeg vælger at spare et par tusind og snupper et 32" i stedet for! :)

Jeg er bare så nervøs for den omtalte brummelyd, når backlighten justeres ned. ;;) Tror lige jeg skal et smut i TC og høre hvor slemt det står til.
Af Yonzie
Kiggede på omtalte TV og fandt følgende test:
http://forbruker.no/digital/tester/tv/a ... 677021.ece

Ser umiddelbart super positivt ud, omend jeg ikke er super sej til at læse norsk. Er der virkelig ingen der har hoppet på tilbuddet? Det lugter af et super pris/ydelse forhold.