Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej! :D

Har I set Elgigantens tilbudsavis?
Samsung F8005 i 55" til 17999 inkl. tablet?

Det er jo en pris, jeg først havde regnet med at se næste år?!
Glæder mig til Rasmus kommer med testen herinde!

Havde hørt noget om, den skulle være kommet her i starten af denne uge O-O
Af orm08
Købte et igår :)

På deres hjemme side står der nu st der 100+ på lager, så de har nok rigeligt
Af jonasstaehr
Phunky, gå ned og snak med dem, for jeg fik afvida, da jeg købte mit tv, at hvis der kom et tilbud inden for 14 dage, kunne man godt få det til tilbuds prisen.
Af phunky
jonasstaehr skrev:Phunky, gå ned og snak med dem, for jeg fik afvida, da jeg købte mit tv, at hvis der kom et tilbud inden for 14 dage, kunne man godt få det til tilbuds prisen.
Det vil jeg prøve i morgen :) tak for info
phunky skrev:
jonasstaehr skrev:Phunky, gå ned og snak med dem, for jeg fik afvida, da jeg købte mit tv, at hvis der kom et tilbud inden for 14 dage, kunne man godt få det til tilbuds prisen.
Det vil jeg prøve i morgen :) tak for info

Hvis du har købt den kontant for du bare difference tilbage, men ikke med rentefrilån.
Jeg satte min skærm op igår, den kører perfekt, efter jeg har kaliberet den. Kan smide et billede op senere når der bliver mørkt. Jeg er dog yderst tilfreds(!!!) eneste minus, lidt sløv på plex app'en
Lyder nice Daniel! Synd der ikke er kommet en anmeldelse af skærmen herinde endnu, men må jeg spørge dig om hvordan du kalibrerede TV'et? Ud fra hvad du selv synes var godt eller har du fundet noget på nettet?
En kombinationen af begge, der begynder at blive mørkt i det lille hjem, tv'et er kun opsat på fod med midlertidig antenne, så Ingen Kommentarer på finish ;) den skulle op asap :)
http://imageshack.us/photo/my-images/5/imagexyou.jpg
taget her til morgen, stort set umuligt at spotte fejl på belysningen i tv'et

Ovenstående billede er med film profil + tweaks, samt et baggrundslys på 16.

http://imageshack.us/photo/my-images/24/image2gyk.jpg/
Taget igår aftes, det mørkets jeg kunne få min stue, det er samme profil der er anvendt som på det første billede, dog hvis jeg ændre baggrundslyset til 8-10 er alt bleeding fjernet, dog bliver billedet en lille smugle mere dunkelt, men dette synes jeg kun giver en federe effekt.

Overall er jeg rigtig tilfreds med tv'et.

Alle spydige kommentarer ang. min flotte antenne osv. bedes undlades ;) setuppet pt er midlertidigt, og tv'et kommer op og hænge, samt en eller anden form for ekstra lyd, lyden er ikke afgjort endnu, men jeg er begyndt at bevæge mig over imod en soundbar(!).