29 maj 2013, 22:43
Hej alle, jeg er i lidt af et dilemma. Jeg har egentlig besluttet mig for at købe et panasonic ST60 på 50 ", da jeg synes man her får mest tv for prisen, men det irriterer mig pænt meget at de har valgt at udelade pvr-optage funktionen i ST60 modellen. Jeg har i øjeblikket en yousee boks med yousee plus til 100 kr pr. måned og ville rigtigt gerne slippe af med denne boks hvis det kan lade sig gøre. Jeg synes bare at det virker lidt overkill at skulle betale over 5 kilo mere for en GT60 eller over dobbelt så meget for en VT60, udelukkende for at få en skærm der har pause-/optagefunktion og 2 tunere for VT60'ens vedkommende. Jeg kan sagtens leve med at der ikke er 2 tunere i ST60'en, men kunne godt tænke mig at høre om der findes et alternativ til pvr-optagefunktionen, dvs. om det er muligt at pause-/optage et program/film via et af de andre stik. Jeg står nemlig til alligevel at skulle købe en blurayafspiller og det kunne være perfekt hvis denne samtidig har mulighed for at pause-/optage på tv'et via en af de andre indgange. Er der nogen der har erfaring med det?