Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Jesper_ms
Hej

Jeg har været til åbningsfest elgiganten Viby for at købe et,

Samsung ue46es8005 til 8888,- på åbningstilbud.

Men den smarte sælger mener jer skal købe et Philips pfl476678s, istedet for til 8444,- sat ned fra 11999,-

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... 47pfl6678s

Jeg vælger at købe Philips da det stod noget pænere i billedet og så syntes jeg også det var smart med passive briller.

Men nu kan jeg hverken finde den ene eller anden bruger anmeldelse om det Philips tv eller andre som sælger det model nummer og jeg bliver nu nervøs for om det var det rigtige valg, i forhold til om det bare er et salgs tricks med prisen og tv'et aldrig vil have en chance for at blive solgt til normal prisen.

Har jeg valgt rigtigt?

Mvh
Jesper Sørensen
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Kaldes vist mere bondeanger end det titlen antyder O_O

Hvis du ellers er bedre tilfreds med det nye tv, end det du oprindeligt havde i kikkerten,
er der vel ikke noget i vejen med det nye tv :) At der ikke findes anmeldelser over lige netop det tv, siger altså ikke noget om kvaliteten - er ikke alle tv, der når at komme under luppen :)
Men du ka måske finde en anmeldelse over en tilsvarende model på en eller anden netsite :)

Hvis du føler dig meget i tvivl, så plejer El-giganten at give 14 dages fortrydelsesret,
således at du enten ka få det byttet til noget andet, eller få pengene igen, men slå lige lidt koldt vand i blodet og se om det ikke virker ok, inden du skynder dig at levere det tilbage :)
Er en meget normal reaktion du har på, lige at ha brugt en røvfuld af dine hårdttjente penge :D
Af Jesper_ms
Mange tak for et nyt godt ord, bondeanger, du beskriver meget godt hvordan jeg har det, man vil jo gerne bare have det bedste for sine penge.

Jeg tænker så meget at jeg ikke har pakket det op endnu, men som du skriver så kan jeg bare pakke det ud og komme tilbage inden 14 dage, hvis jeg ikke er tilfreds.

Men tvivlen er stadig om hvad der var det bedste køb
Brugeravatar
Af RockMedØerne
Kender godt fornemmelsen, når det er mine penge det handler om :D

Lader til at modellen er helt ny på markedet og endnu ikke testet så vidt jeg ka søge mig frem til - er en af de nye 2013 modeller :)

Pak den ud og slut den til og gå så rundt om den i et par dage og se hva du synes :)

Du ka evt. slå den op hos Philips.dk og finde specs. på den :)
Af Nauticay
hejsa

tror du kan slå kold vand i boldet med det samme :)
jeg fandt en test av en model i samme familie som den du har. Jeg personlig havde selv taget philipsen frem for samsungen.
Philpsen er årets model, den har passiv 3D (hvis det betyder noget for dig), designet synes jeg også er pænere, og så er det det men billedet.... det føler jeg også er mere naturlig end på samsungen, som desværre også oftes lider af clouding. se link under fra en norsk test af en tilsvarende model af den du her.
http://www.dinside.no/916162/test-philips-47pfl6008

lykke til :)
Af BrunoB
Hjarsen skrev:Philips > Samsung -

men..

Panasonic > Philips :)
Oh sikke dog en virkelig seriøs argumentation. O_O
Af Jesper_ms
Mange tak for svarene, og krokodille gabene.

Nu er jeg kommet så langt at jeg har pakket det ud, så nu skal det op og hænge.