Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af zacho112
Hej,

Jeg er blevet fanget af LG's 42LM620S, i jagten på et nyt fjernsyn.

Dog kan jeg ikke finde specielt mange anmeldelser/test heraf, og det ligner mest et fjernsyn der findes på det tyske market.

Er der nogen herinde fra der har nogle erfaringer med dette fjernsyn / LG generelt?

http://www.cinemagic.dk/shop/lg-42lm620 ... 6823p.html
http://www.amazon.de/LG-42LM620S-LED-Ba ... escription

Til info, så søger jeg et godt all-round fjernsyn, som både kan bruges til at se normal fjernsyn SD+HD, film og spil. Dog vil fjernsynet ikke det primære afspilningsmedie, da jeg har en projekter jeg normalt bruger. Jeg er dog begyndt at save en fjernsyn i ny og næ :)

Jeg vil helst ikke meget over 5000kr, men hvis nogen har andre anbefalinger i den pris klasse, må I endelig gerne komme med forslag.

Desværre er jeg lidt plads begrænset, så jeg vil ikke have plads til meget mere end 42".
Af lgowner
måske lidt at hente her på en 32" version ellers prøv en søgning på 42LM620T som er samme model. S modellen er tysk/eu model med DVBS2 tuner.

du bør være opmærksom på at det kan være du ikke kan vælge Danmark under land, som gør apps for danmark ikke ses , selvom du vælger andre.
dette kan kun løses ved indgreb i service menu, som du kan se mere om i andre tråde her. men alle er ikke lige tilfredse med det.

så evt. spørg forhandler om der kan vælges Danmark under land på skærmen, så de ikke sender noget du ikke vil eje.
ps: du må ikke tage fejl af undertekster og lyd på dansk, og land = danmark, det betyder meget hvis land ikke kan vælges, så pas på med forhandler ikke drejer dit spørgsmål.
Af zacho112
Tak for informationen. Jeg forsøger at kontakte forhandleren og høre, men ellers kan jeg se at 42LM620T stort set har samme pris, så det kan godt være man bare burde gå med det i stedet :)
Af lgowner
zacho112 skrev:men ellers kan jeg se at 42LM620T stort set har samme pris, så det kan godt være man bare burde gå med det i stedet :)
det bør du gøre, hvis du ikke er teknisk anlagt og vil sikre bekymring om garanti hvis land valg irriterer :) så klart et par hundred ekstra værd.