Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Jeg har fået byttet mit 6 serie samsung('11) og er nu på jagt efter et nyt. Mens min rma blev behandlet kiggede jeg en del på es7005, desværre virker det som om det er umuligt at opstøve allerede.
Jeg ved godt det næste skridt er at købe et 8 serie tv, men jeg synes det er mange penge at ligge ekstra for de features man får ud af det..
Jeg har forsøgt at ringe til el-giganten.
Overvejer at tage i Bilka og forhøre mig

Er der andre der har nogle gode forslag?:)

Har også kigget på lm660t fra købs anbefalingen, men det er også udsolgt overalt

- i forb med lg tv ville jeg høre om de spiller samme brede formater som samsung?
PeterD skrev:Det var godt.

Så passer det til dit brugernavn SLsam(sung) :)

Huh? :)

Mens jeg er helt enig i at samsung laver meget "slam" (Det var dét du mente, ikke?) så er de foran på et par punkter på tv-siden, som gør at jeg falder til den side. Det er fx pris kontra features og de formater det spiser lige ud af kassen.
SLsam skrev:

Mens jeg er helt enig i at samsung laver meget "slam" (Det var dét du mente, ikke?) så er de foran på et par punkter på tv-siden, som gør at jeg falder til den side. Det er fx pris kontra features og de formater det spiser lige ud af kassen.
ignorer ham. Han er en japansk nynazist.
"Japansk Nynazist".. :-)

Jeg kan ikke lide sushi og kører hverken Toyota eller Suzuki, så det tror jeg ikke...

Nej. Det jeg mente (for sjov) var at brugernavnet SLsam, med lidt god vilje kunne putte endelsen (sung på), så det blev "SLSam'sung" som du også har valgt..Ingen "Slam" og ingen kritik af dit valg...

Tillykke med skærmen..!!

At andre folk så er hurtigere end deres egen skygge og ikke forstår det sjove, må være deres valg.

Men sådan er det åbenbart blevet herinde, bare fordi man poster en del indlæg om et bestemt mærke...

Husk for øvrigt at søge på nettet, hvordan du for det mest optimale billede på skærmen.

Måske er der noget at hente her??:

http://www.avforums.com/forums/lcd-led- ... -a-15.html

Held og lykke :)
kronholm skrev:
SLsam skrev:

ignorer ham. Han er en japansk nynazist.
Det har ikke været godt for børnene her under logueten, kan man læse ud fra tråden.