Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af fatD
Jeg står med et stk. defekt Panasonic P50VT20E der grundet en mindre flænge i venstre side af skærmen ikke længere er funktionelt. Er der nogen værdi i dette fjernsyn længere eller er det blot at kyle det ud? Det er jo en god gammel topmodel der i sin tid (kun 2 år siden) kostede mig 14.000 kr.
Det kan ikke tænde og når strømmen sluttes til lyser lampen i bunden af skærmen blot rød. Håber nogen kan være behjælpelige med input.

Mvh.
Fredrik
fatD skrev:Det kan ikke tænde og når strømmen sluttes til lyser lampen i bunden af skærmen blot rød. Håber nogen kan være behjælpelige med input.
prøv indbo forsikring hvis du ikke allerede har fået dækning der. er skaden sket hjemme og pludslig skade, så kan du være heldig hvis du har dækket dig ind på elektronikken, 2år er ikke længe.
Af fatD
Tak for input. Forsikringen har heldigvis dækket størstedelen så nu er det nye TV allerede bestilt. Det var egentlig hovedsageligt for og høre om jeg bare skulle kyle skærmen ud eller hvad jeg skulle stille op med det. MEN det lader vist til det er værdiløst, sørgeligt.