Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af kronholm
Da min hørelse åbenbart er overfølsom overfor panasonics plasma tv, så har jeg planer om at returnere mit fjernsyn til elgiganten igen, såfremt ingen andre kan bruge det. Det er købt til de 7000 i deres superweekend tilbud, og det er såmænd også kun det det jeg kræver.

Jeg har haft 2. stk ST50 hjemme og nu et GT50, så det tyder på at det er mig der er noget galt med. O_O

Der er selvfølgelig 2 års reklamationsret.

Pris: 7000
Lokation: Aalborg
Senest rettet af kronholm 31 mar 2013, 17:16, rettet i alt 1 gang.
Jeg havde helt samme oplevelse som dig, da jeg havde GT50 i ca. 10 måneder. Jeg tror egentlig bare man er ekstra opmærksom på "problemet" i starten, og jeg tør vædde på at du ikke lægge mærke til det om 1 måneds tid.

Jeg er desværre én af dem der har oplevet store problemer med "burn in" så jeg har nu et LCD.
Hej,

Først vil jeg gerne sige tak fordi du lader andre erhverve sig dette TV til en yderst favorabel pris. Selv så jeg tilbuddet lidt for sent, for da jeg havde bestemt mig for at købe var der udsolgt hos Elmutanten :s

Forudsat at støjen ikke generer mig, så vil jeg gerne købe dit TV. Jeg kører igennem Aalborg på vej til arbejde, så jeg kunne kigge forbi på onsdag efter arbejde. Hvis dette er for tæt på dine 14 dages returret, så skal du naturligvis ikke vente på mig.

Giv mig endelig et skriv på [email protected]

Venlig hilsen Simon
Imon skrev:Hej,

Først vil jeg gerne sige tak fordi du lader andre erhverve sig dette TV til en yderst favorabel pris. Selv så jeg tilbuddet lidt for sent, for da jeg havde bestemt mig for at købe var der udsolgt hos Elmutanten :s

Forudsat at støjen ikke generer mig, så vil jeg gerne købe dit TV. Jeg kører igennem Aalborg på vej til arbejde, så jeg kunne kigge forbi på onsdag efter arbejde. Hvis dette er for tæt på dine 14 dages returret, så skal du naturligvis ikke vente på mig.

Venlig hilsen Simon

Takker du ligefrem fordi han vil tjene 1 krone på at sælge et tv der støjer så meget at han ikke kan holde det ud, i stedet for at bruge penge på at levere det tilbage til butikken? :o
BrianH skrev:
Imon skrev:Hej,

Venlig hilsen Simon

Takker du ligefrem fordi han vil tjene 1 krone på at sælge et tv der støjer så meget at han ikke kan holde det ud, i stedet for at bruge penge på at levere det tilbage til butikken? :o
Hvor virker du bare til at være et gennemført trist menneske. Ved at benytte min fortrydelsesret ryger fjernsynet vel bare på lager igen, og så kan folk så give 7.500+ for det. Er det en bedre løsning? Folk har selvfølgelig mulighed for at vurdere tv'et i brug inden handel. Folk har sågar også ~8 dages fortrydelsesret ved elgiganten stadig.

- Jeg har både en varevogn og en peugeot partner til rådighed til transporten, og elgiganten ligger 10km fra mig så det kan jeg såmænd nok godt overskue. I modsætning til alle jer herinde der bønfalder panasonic plasma, så har deres tv altså en lyd der irriterer mig. Det er ikke en lyd jeg vil acceptere. Den larmer hverken mere eller mindre end de ST50'ere jeg havde hjemme, altså må det være sådan panasonic's plasma tv lyder.
Senest rettet af kronholm 29 mar 2013, 21:52, rettet i alt 7 gange.
tommyaa skrev:Hvad er det du ikke kan holde ud ved disse tv, er det Buzz fra strømforsyningen eller hvad?? Der er da ingen blæsere i?
Eftersom der ikke er blæsere i, så må det vel være det famøse plasma-buzz. om det kommer fra strømforsyningen eller selve panelet, det skal jeg ikke gøre mig klog på.

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------

TV'et er solgt - solgt,solgt,solgt,solgt!