Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af DavidHimself
Da jeg var i Øksnehallen i dag - for at snuse lidt rundt til Copenhagen Games - så jeg tilfældigvis Kompletts stand, og især deres 55" 7007 fra Philips, som jeg må sige leverer et imponerende billede. Oven i hatten er der 20% rabat at hente med en rabatkode (man skal angiveligt bare skrive: dualview i kassen inden man tjekker ud)... feel free to leach ;)

Jeg bestiller helt klar et inden dagen er omme, for der er vel næppe noget lige så godt alternativ? :)
Af lgowner
DavidHimself skrev:så jeg tilfældigvis Kompletts stand, og især deres 55" 7007 fra Philips, som jeg må sige leverer et imponerende billede.
nu prøvede jeg at søge på dit navn og det slår mig at du tilfældigvis er branchemedlem her på siten og har et forhold til komplett.dk????

tager man en søgning på alle dine posts, så slår det en at du kun kan linke til komplett.dk og aldrig har en søgemaskine eller alternativerne med?

finder du ikke selv din forkærlighed for dem lidt mærkværdig på denne site, når du kun linker til dem og ikke andre steder. for nu er de jo ikke de billigste men nærmere dyrere når du promoverer???

men det skal da stå dig frit at fortsætte med det, men tror ikke nogen admin på flatpanels.dk vil være super happy, omkring du så ikke melder klart ud om du tilfældigvis også arbejder hos dem.

det ser tilfældigvis sådanne ud når du ikke kender andre sites end dem.

sorry men du er altså ikke god til at skjule din glæde over dem hvor andre gør det lidt mere behersket og kender da også andre alternativer.