Debat af tilbehør og andre hardware-emner, som ikke hører ind under de andre fora

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af CockNorris
Er totalt uvidende om tv, men har læst købsanbefalinger og tilbudsjagten igennem og kan selvfølgelig se at der er penge at spare lige nu. Men de fleste af de tilbud der er på tv fra købsanbefalingslisten koster 9000+

Hvad er de bedste tilbud derude lige nu på 46-50" (ca.) hvor der ligges vægt på et fjernsyn der er godt til PS3, fodbold og alm tv-serie-kigning?

Jeg har ikke det store behov for super 3D kvalitet eller alle mulige smart tv funktioner. Jeg har ATV2 og ipad (og det dækker fint mit behov for apps og streamingtjenester).

LED eller plasma - tjae, hvis LED opfylder mine behov og tilmed ikke summer, varmer og bruger så meget strøm så er det vel kun et plus?

Links til tilbud eller modelnummer/butik vil jeg sætte mega meget pris på!

tak!
/CN
Af Bent odense
Her er der et bud.

http://www.elgiganten.dk/product/tv-rad ... dl-46hx75g.

Konsol spil HDTVtest:

Ikke overraskende gives god spiloplevelse fra Sony HX8 serien, imponeret den step-down KDL-40HX753 også os med sin reaktionsevne. Test viste input lag af bare 30ms i forhold til en CRT-skærm overvåger – ikke markedets førende, men absolut ikke langsomme, enten. Bare Husk at for at opnå dette, skal du indtaste "Game" [Scene] tilstanden, og da dette er et LED LCD tv, skal du til at tolerere den standard LCD Bevægelsessløring som en del af pakken, da [Motionflow] tilstande tilføje input lag og er derfor uegnet til spil der kræver hurtig brugerinteraktion.

Konklusion HDTVtest:

Sony KDL-40HX753 er et anstændigt fladskærms-tv. Vi ville være mere begejstret, hvis farvenøjagtighed var der lidt bedre: det forekommer, slim LED baserede LCD-tv er stadig at bringe billede kvalitet kompromiser på tabellen, og der har ikke været nogen reelle billede kvalitetsforbedring for et stykke tid nu (traditionelle CCFL-baggrundsbelyst LCD-skærme havde ingen problemer med fuldt ud at opfylde HDTV farve kravene, Plasma TV er stadig at få bedre og bedremen er ikke egnet til hvert værelse). Det er dog virkelig det eneste problem med billedkvalitet, med alt ellers er meget tilfredsstillende for en visning af denne pris punkt.

Priser på omkring £680, Sony HX7 har ingen indlysende ydeevne føre over en række andre lignende LCD HDTV'er på markedet, men også ingen gigantiske negativer enten. Den har god billedkvalitet, et passende lavt niveau af input lag til gamere og nok internetopkoblede Smart tv-funktioner at behage de fleste brugere. Det repræsenterer anstændigt værdi for pengene, og er et solidt valg for alle på markedet for en effektiv LED-LCD-TV.