Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

du ser på en parallel import (6500) og dansk model (650T), dvbt2 tuneren og dansk sprog er den primære forskel.

du kan få dansk sprog, dog kræves omgåelse af service menu får at aktivere/ændre det.

skærm er ellers ens.
ok, skal jeg bruge dvbt2 tuneren i danmark? hvad er det den kan :)

skal bare lige forstå det, det du siger er at jeg godt kan få dansk menu hvis jeg vælger 6500, det er fordi som i nok kan regne ud at jeg sparer ca. 900 på den udenlandske :)
dvbt2 bruges til Boxer antenne signal ellers ikke, der er nok også DVBS2 i på 6500 , og det giver så canal digital mulighed via parabol istedet.

der findes løsninger med service menu remote, så du kan ændre sprog i opsætning til "nordic ui" som altså skifter tv om til et nordisk tv og med kun nordiske sprog som valg. og nordisk smart tv valg.
ok, nu har jeg yousee og ikke udsigt til at skulle have boxer så skulle ikke være noget problem.
ville du anbefale og spare de 900 og så købe den udenlandske nu når jeg ikke skal bruge de funktioner den danske har..?

PS. ville du kunne/gide og guide mig til at sætte den op til dansk hvis valget falder på den.. :)
Woel skrev:PS. ville du kunne/gide og guide mig til at sætte den op til dansk hvis valget falder på den.. :)
se mere her , det er virkelig ikke svært at konfigurere en remote og taste koden 0413 og så derfra få adgang.