Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Poltex
Hejsa.

Jeg står over for at skulle investere i et LED-TV, og i den forbindelse har jeg et spørgsmål, som jeg ikke umiddelbart har kunnet finde svar på nogen steder på FLATPANELS.
På mit gamle Samsung TV kan jeg ikke selv bestemme de digitale kanalers placering. Hvad er den tekniske forklaring på det og findes der TV, hvor man selv kan styre kanalernes placering? (ja ok, det var så 2 spørgsmål :) ) Jeg synes det er p.... irriterende, at de ligger hulter til bulter og imellem kanaler, jeg slet ikke kan se fordi jeg ikke abonnerer på dem.

På forhånd tak for hjælpen.
Af lgowner
på LG skærme findes der en "automatisk numrering" funktion" (LCN) . der er nok præcis det du ikke får slået fra, så kan du nok heller ikke rykke på dem.

fjernes den, så vil du kunne rydde op i dem.
Af bleed_blue
Nu skriver du ikke hvilket Samsung TV du har, men Samsung har det med at deaktivere den funktion, hvor man redigerer kanalnumrene. Det aktiveres dog nemt inde i 'menu' hvorefter man frit kan flytte kanaler i 'smart hubben / kanal'.
Af Poltex
bleed_blue skrev:Nu skriver du ikke hvilket Samsung TV du har, men Samsung har det med at deaktivere den funktion, hvor man redigerer kanalnumrene. Det aktiveres dog nemt inde i 'menu' hvorefter man frit kan flytte kanaler i 'smart hubben / kanal'.
Det er - eller rettere var - for jeg har det ikke længere et Le40A866S1WXEE. Synes bare jeg prøvede alt, men det har jeg jo så nok ikke :)