Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Luxus
Har forelsket mig lidt i Panasonic TX-P65VT50Y

Er dog efterhånden en ældre model, og mon ikke prisen på 26.000,- snart falder..??

Hvad vil være bedste alternativ, hvis man ikke vil gå på kompromis med dets egenskaber og størrelse?
Af DavidHimself
Elektronik falder vel egentlig hele tiden - dog skal man huske at det kun falder til en vist niveau og lige pludselig er det ikke til at få mere hvis man venter for længe :)

Et af de få alternativer kunne være Samsungs PS64E8005.
Af Luxus
DavidHimself skrev:Elektronik falder vel egentlig hele tiden - dog skal man huske at det kun falder til en vist niveau og lige pludselig er det ikke til at få mere hvis man venter for længe :)

Et af de få alternativer kunne være Samsungs PS64E8005.
Naturligvis. Havde dog håbet på et yderligere dyk i prisen, eftersom det trods alt har mange måneder på bagen efterhånden.

Mht. Samsungs 8005, så er testen ikke overbevisende nok :-/
Brugeravatar
Af edinger
Luxus skrev:Hvad vil være bedste alternativ, hvis man ikke vil gå på kompromis med dets egenskaber og størrelse?
...og pris.

• Panasonic ST50 (link)

• Samsung E6505 (link)
Af Luxus
edinger skrev:
Luxus skrev:Hvad vil være bedste alternativ, hvis man ikke vil gå på kompromis med dets egenskaber og størrelse?
...og pris.

• Panasonic ST50 (link)

• Samsung E6505 (link)
Tjo, men er vel ikke på samme tekniske niveau som TX-P65VT50Y eller?
Brugeravatar
Af edinger
Luxus skrev:Tjo, men er vel ikke på samme tekniske niveau som TX-P65VT50Y eller?
Sorry. Jeg havde overset det lille ord "ikke".

Men hvis du ikke vil gå på kompromis med det bedste, bli'r du i sagens natur nødt til at købe det bedste.

Og det bedste er notorisk lig med PS8005 og VT50. Lidt afhængig af, hvilket medie der bedømmer.
Af Luxus
edinger skrev:
Luxus skrev:Tjo, men er vel ikke på samme tekniske niveau som TX-P65VT50Y eller?
Sorry. Jeg havde overset det lille ord "ikke".

Men hvis du ikke vil gå på kompromis med det bedste, bli'r du i sagens natur nødt til at købe det bedste.

Og det bedste er notorisk lig med PS8005 og VT50. Lidt afhængig af, hvilket medie der bedømmer.
Mit umiddelbare indtryk af div. reviews, peger i retning af Panasonic, hvor Samsung halter på vise punkter.

Vil der mon komme en prisændring på TX-P65VT50Y inden for 1 uges tid?
Brugeravatar
Af edinger
Luxus skrev:Vil der mon komme en prisændring på TX-P65VT50Y inden for 1 uges tid?
Dit gæt er ligeså godt som mit.
Af Luxus
edinger skrev:
Luxus skrev:Vil der mon komme en prisændring på TX-P65VT50Y inden for 1 uges tid?
Dit gæt er ligeså godt som mit.
I know :-/
Af lgowner
Luxus skrev:Er dog efterhånden en ældre model, og mon ikke prisen på 26.000,- snart falder..??
her får du det sendt til 19.440,- til danmark.

men så er det op til dig om du vil chance for 6500,- , hvis din tidligere skærm har holdt 100% og du stoler på panasonic, så er 6500 jo ikke til at sige nej.

det skal selvf. ses som alternativ og ikke gå på kompromis med noget andet end tuner evt.. og en længere fragttur hvis du er uheldig.

Panasonic leverer EU dækkende service, selvom tv er købt i Tyskland, bare læs denne og her, det kan godt være de vil nægte referencen som er i mange af deres manualer. Men det ser altså ud til at deres 1. år dækkes i andre lande :) det er da en rigtig god service de har kørende for mange af deres produkter, og så taler vi om parallel import og tilbagesendelse til forretning? panasonic gør det modsat, de kræver bare du henvender dig til et autoriseret service center :)
Senest rettet af lgowner 13 mar 2013, 17:32, rettet i alt 2 gange.
Brugeravatar
Af MigSelv
Og en rabat gives sikkert også, hvis man spørger. De gange jeg har spurgt til prisen i et Pana Center, er der hurtigt høvlet 15% af prisen.
Af Luxus
Tak for jeres feedback.

Kan forstå Panasonic lancere nye TV om 3.4 uger i Danmark, og deres nye topmodel vil være på samme pris, eller højst et par tusinde over. Måske man skulle vente liiidt endnu :-)
Af Luxus
Bliver VT60 når den lander - spændt på prisen :-)
Af lgowner
Luxus skrev:Bliver VT60 når den lander - spændt på prisen :-)
hvis de £4000 er korrekt på engelske sider, så rammer du nok 34-36000 ??? pund er jo lige omkring de 8.5 , så det er jo en del over de 26K du ville ofre?