Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej kloge hoveder!

Jeg er på markedet efter et nyt tv og puha - det er godt nok en jungle. I øjeblikket har jeg et 5 år gammelt 32" HD-ready fladskærm fra Samsung.

Umiddelbart lå mit budget på 7-8000,- Men jeg har forelsket mig lidt i Samsungs ES8005. Mit første spørgsmål lyder: Er det værd at smide ekstra guld i puljen i forhold til eksempelvis http://www.hifiklubben.dk/produkter/fla ... led-tv.htm ?
Jeg bruger mit tv meget og ser især meget sport, film/serier (blu-ray) og spiller Xbox. Derudover har designet også stor indflydelse - jeg ønsker et fladt tv og er faldet får de tynde grå/sølv rammer som Samsung og LG kører med.

Til sidst ser jeg tv via en Zaptor-boks, og i den forbindelse er jeg lidt forvirret. Eliminerer Zaptor-boksen funktionaliteten ved at købe et smart-tv? Jeg vil være ked af at undvære min boks, for jeg ser tv til en meget fordelagtig pris.

I må meget gerne komme med alternativer til Samsung-skærmen jeg kigger på.

På forhånd tak for hjælpen
Nicklas
Af Winnick
Hvis du godt kan lide Zaptor boksen og dens funktionaliteter - så sætter du bare den til dit nye TV og fortsætter som du hele tiden har gjort.

Boksen har intet at gøre med din pris hos Stofa, (medmindre du lejer den, så er det en ekstra udgift), dit Zaptor abonnement ligger i det kort du har siddende i boksen.
Det kort burde også kunne sættes i et nyt TV med det rigtige modul (det har jeg ikke set nærmere på - da jeg havde købt Zaptor boksen).
Af Theralol
Selve boksen er jeg faktisk lidt træt af. Det er kun fordi jeg får billigt tv (en fejl hos stofa), at beholder den. Så hvis jeg kan sætte kortet direkte i tv'et, ville det være helt perfekt!