Sæt ting til salg eller efterlys brugte produkter. Flatpanels er ikke ansvarlig for handler, men IP-adresser logges i tilfælde af svindel.

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Topzer
Hvid farve, 64GB, ingen 4G.

Har været beskyttet i en case hele tiden, og jeg har behandlet den godt :-)
Jeg har skånet batteriet ved altid at have den sat til opladeren når jeg har brugt den hjemme, så den har stået på 100% hele tiden.
Købt den 03-09-2012 hos Fona. Jeg har kvitteringen, æske, oplader og manual.
Jeg sælger den fordi jeg skal have en bærbar i stedet.

Kan afhentes 4 km udenfor Give.

3700,-

Men det er da tilladt at komme med bud.
Af timjohnsen
kunne godt være intra, men skal en del ned i pris da en splinter ny koster 3999,-.. Hvad angår batteriet er det ikke det bedste at lade den stå til ladning konstant, et batteri har bedst af at blive brugt og aflade..
Af Topzer
Så må du få den for 3000.
Af Topzer
Batteriet har skam også været i brug :)
Af timjohnsen
Kan du ikke sende mig en sms på 27596071..så kan vi tage den derover :)
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
timjohnsen skrev:kunne godt være intra, men skal en del ned i pris da en splinter ny koster 3999,-.. Hvad angår batteriet er det ikke det bedste at lade den stå til ladning konstant, et batteri har bedst af at blive brugt og aflade..
Linker du lige til det sted hvor du kan få en 64 GB model for 3.999? Jeg kan finde en 16 GB model til de penge (i 4'er modellen med den nye processor).
Af timjohnsen
Nu er det jo en gen 3 der er tale om her!! og ikke 4ern..
Brugeravatar
Af Torben Rasmussen
Den er jeg 100% med på. Jeg har både en 3'er og 4'er i 64 GB og der er ingen praktisk forskel på de to, så hvis du kan linke til en ny 3'er med 64 GB, så ville jeg da overveje at købe en mere...
Af JesperAndersen
Torben R; er der ikke en "regel" om at hvis man ikke ønsker at købe det pågældende produkt tråden handler om, så skal man ikke "blande sig" :(( :) :p
Af jedirkj
For lige at holde med Torben så skal ham køber da heller ikke "snyde" sig til den pris :-)
Vil os MEGET gerne ha et link hvor man købe en 3gen iPad 64gb med 3g til 3999,-

Der er næsten ikke nogen forskel på 4gen og 3gen!!
Af JesperAndersen
jedirkj skrev:For lige at holde med Torben så skal ham køber da heller ikke "snyde" sig til den pris :-)
Vil os MEGET gerne ha et link hvor man købe en 3gen iPad 64gb med 3g til 3999,-

Der er næsten ikke nogen forskel på 4gen og 3gen!!
- det er vel ikke fordi at man skal "holde med nogen", men for at man kan holde en salgstråd ren uden al for megen "fnidder"............(- og da slet ikke fra en moderator.....)
Af jedirkj
Heller ikke noget negativ ment men vi man kan jo godt hjælpe hinanden :-D
Af JesperAndersen
jedirkj skrev:Heller ikke noget negativ ment men vi man kan jo godt hjælpe hinanden :-D
Tja, den attitude/opfattelse har været oppe og vende flere gange.....hvor konsensus har været at man skal blande sig uden om, om man ikke har oprigtigt ønske om at købe......spørg bare moderatorerne :) .......
Slut herfra.
Af jedirkj
Yes yes så siger vi det :p