Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af S.G
Jeg fik i sidst uge leveret et LG 50pm680t fra elgiganten. Det kostede 5555kr til døren.

Super TV, 3D, Smart osv osv. Billedet er mere end rigeligt til mit brug!

Der dukkede en pixelfejl op på det her i weekenden, så det kommer retur til Egiganten idag.

De har desværre ikke flere 50pm680t, og det er i rest ordre, hvilket vel er ligeså sikkert som det ikke kommer igen.

Jeg skal have fundet et 50"-60" i samme prisklasse. Kan se at 50PM670T, som er samme tv, bare uden wifi , men med kabel elle rdongle. Det vil jeg overveje at købe. Selvom jeg er lidt træt af at skulle bruge en USB port på en dongle!
Men er der andre alternative i klassen, fx andre mærker/modeller jeg skal kigge efter? Det skal være plasma tv... det kunne jo være der var tilbud jeg har overset!
Af S.G
Det blev til et LG 60pa5500 til knap 6500kr ved Cinemagic. De har et 60PA6500 til 6800kr også. Eneste forskel er er 6500 har en AV indgang mere
Af kronholm
To vidt forskellige modeller du fik fra LG der. Den ene var spækket med funktioner, og den anden er... stor. :D

Har selv haft overvejet det tv, men har desværre allerede vænnet mig til netflix/viaplay via smart-tv, samt optage-funktionen.

Hvordan er dens overflade? Spejlblank ligesom 50PM680T?
Af S.G
Modtager det først imorgen.

Jeg kommer ikke til at bruge funktionerne :) Netflix har jeg på ps3 og vist nok også på apple tv?

Det er udelukkende størrelsen jeg gik efter i 2. omgang...

Håber at billedkvaliteten er ens med 680´eren.
De har samme specs, men 680´eren har THX mode, det har 5500 ikke...
Af S.G
Kan se at trumotion heller ikke findes på 5500´eren.. Håber ikke at judder er et problem!