Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Hej
Har lige købt Samsung 46" 3D LED SMART-TV UE46ES7005.
Mit problem er at når jeg skal finde kanalerne under danmark finder den kun de digitale kanaler, som kører med QAM 256. Går jeg så ind under Finland og indstiller manuelt digital alle kanaler til QAM 256 og derefter de manglende kanaler på QAM 128. Finder den alle de manglende kanaler, men så snart jeg slukker mit tv glemmer den kanalerne på QAM 128?
Hvad tror i er problemet?
Derudover har jeg det problem, at mit tv ikke kan opdatere. Den finder godt nok en opdatering og forsøger ar installere men melder fejlkode 0.
Har også prøvet at hente filen på nettet og installeret via usb, men også det fejler. Nogen forslag?
Venligst Anders :(
Af lennon
Måske den står i "butik"-mode ? I så fald smider den også dine billedindstillinger v sluk tænd . .?
Af solvang
Det var desværre ikke butiksmode der var årsagen Tjekkede at den var sat til hjemmebrug. Ellers tak for svar :) :((
Af jones31
solvang skrev:Det var desværre ikke butiksmode der var årsagen Tjekkede at den var sat til hjemmebrug. Ellers tak for svar :) :((
du skal hente opd. på en usb på deres hjemmeside og så opdatere den via usb og husk og slå automatisk opdatering fra under instillinger.
Af solvang
Hej
Tak for svaret, men har allerede prøvet at opdatere via usb stick. formateret med fat 32, installeret direkte inde i usb, fjernet kildefilen. og så begynder den at installere. Når den kommer til 95% står den stille lidt og så kommer teksten. Kunne ikke installere tjek usb sticken. Har iøvrigt prøvet med flere forskellige usb stick. :((
Af solvang
solvang skrev:Hej
Tak for svaret, men har allerede prøvet at opdatere via usb stick. formateret med fat 32, installeret direkte inde i usb, fjernet kildefilen. og så begynder den at installere. Når den kommer til 95% står den stille lidt og så kommer teksten. Kunne ikke installere tjek usb sticken. Har iøvrigt prøvet med flere forskellige usb stick. :((
Har lige fundet ud af at når jeg har installerer smart tv aps går det fint med smart tv, men så snart jeg slukker og tænder kan jeg begynde forfra med at installere apps.
Man skulle tro at der er noget galt med hukommelse i mit tv O-O
Af solvang
Problemet er blevet løst. Bundkortet i tv udskiftet til nyt af samsung. Bedre billede. Software det nyeste. Kan finde og gemme alle kanaler.Kan huske smart tv opsætningen.