Debat og råd om TV-skærme. Alt hvad der handler om køb og brug af fladskærme

Redaktører: AndreasL, Moderatorer

Af Skottyboy
Hey flatpanels

Står og skal have nyt TV og er lidt på bar bund ! Vil rigtig gerne have et samsung TV og gerne 50" + ! Ville egentlig gerne have et 55 " men så så jeg lige at expert havde følgende på tilbud

http://nozebra.ipapercms.dk/Expert/2013 ... ertpunkt1/

Havde egentlig kigget på UE55ES7005 men det var dog lidt for dyrt - da jeg helst ikke vil over 10k !

Kan dog ikke finde noget information på det expert Tv der ? Nogen der kender noget til det ? og hvordan er det i forhold til 7005 ?

Derudover kom jeg til at tænke på hvornår deres 2013 tv'er bliver lanceret ? Jeg ved at vi kommer til at se OLED Tv - men endnu vigtigere så må 2012 modellerne falde væsentligt i pris når 2013 kommer ud ?

Er det værd at vente på ?

Eller har i andre bud ? Det skal helst være i et lækkert design og så med nedad vendte stik så det kan hænge helt tæt på væggen !

håber i kan hjælpe På forhånd tak
Af PeterD
Vent og se når de nye modeller er kommet...Det er vel her i Marts/April måned de kommer i butikkerne...

Ved ikke om det går "hurtigt", men i hvertfald bør du kunne presse forhandlerne...med mindre du køber på nettet...

Check hellere på nettet. Wupti.com og Komplett.dk før du vifter Expert om næsen med dine seddler...Det kan være de er billigere...

Der er også denne:

http://www.komplett.dk/k/ki.aspx?sku=757465

Indrømmet. Du kommer 1000 kr. over dit budget.... ;)

Der er MASSER der har købt skærmen, så du får mange muligheder om positivt/negativt om skærmen, hvis du søger lidt på skærmen..

Ja, ved godt det er plasma og nu er der mange der sikkert siger. PAS PÅ! Burn in..og buzzz..og bla. bla. bla.

Ja, burn in kan forekomme på de fleste plasmaskærme, hvis du ikke lige skænker det en tanke, og buzzz ligeså, men hvis det buzzzer så få det byttet. Det er svært at finde en bedre skærm til prisen. Det skulle så lige være Samsung, men som du skriver er det nok fornuftigt at holde sig nogenlunde til budgettet..

Men hvis du VIRKELIG ER FORELSKET I SAMSUNG (B ,SÅ BLIV VED SAMSUNG!! 8)